Hej glada Måndag

Idag har jag vart och ridit. Lindberga gård
Jenny kom, så jag lånade hennes sadel. Och den var kanon skön.
Så nu har jag beställt en sån.

Känns lite jobbigt med tanke på kostnaden. Men jag behöver ju en sadel (lånar för tillfälligt Sofies). Och det köpet känns både viktigt och svårt......

Den är bomlös (Alltså ingen förhårdnad över manken). Och det tror jag kan passa mig och Scott perfekt.
Mjuk och formbar. Allaround.
Känner mig faktiskt HEL nöjd!!! Den kommer om 3 veckor!!

Har just nu suttit och tittat på olika häst-sidor.
Och kom då in på Scotts "ursprungs-gård".
Där jag hittade så fina bilder på hans pappa!!
Stampe. Färgen har Scott fått efter honom!!! (Men tyvärr inte pann-luggen...*suck)

HAN ÄR LIIIIIITE GROV........ Hehehehe. (Undra hur mycket Scott tänker bredda)
Kolla in!!







VI SES!!

P.S GRATTIS HELEN BERG IDAG!!! PÅ DIN FÖDELSEDAG!!
(Hur mycket fyller du??? *fniss)
Hoppas att du hann med att baka tårta efter att vi ridit!! *flirt

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, jäklar vilken tjusig herre!

Förstår att du skulle vilja ha den pannluggen.

Skönt att ni fått köpare på alla valparna det är ju tråkigt om någon bli "över".

Är fåren kvar än eller har du fått köpare på dom också?

2009-04-20 @ 18:34:52
URL: http://skruttebang.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

Shit! vilken snygg häst!



Kul att du börjat rida mera är säkert jättekul! Om man gillar hästar, är det bäst att jag tillägger. ;) Så att du inte får för dig att jag ska testa någon gång! Hehe!

Kraam

2009-04-20 @ 18:58:10
Postat av: Mia

Vilken vacker häst!!!

Å vilken man!!!



Jag ska försöka pricka in nån dag nu då så vi kan komma och kika på voffsingarna och träffa er lite! :-)

Tyvärr så är jag ju borta dagtid, men på eftermiddag/kväll är ju jag hemma igen.

Men jag hör av mig innan så jag vet att jag inte kommer och stör.

Kram!!!

2009-04-20 @ 20:02:37
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: -Bakeba-

WOW vilken snygging till häst den där STAMPE.

Antar han gör skäl för namnet för med de där hovarna stampas det nog rätt rejält....ujujuj en sån snygging!!!

2009-04-20 @ 21:41:57
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com
Postat av: Sofie

Han är verkligen maffig Stampe! Finns det ingen bild på hans mamma? Skulle vara roligt att se henne eftersom att hon är ett halvblod, hihi



Kram

2009-04-21 @ 21:24:06
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jisses vilken snygg häst!! Och vilka fina bilder på dej å Scott!

Ha de!//Angela

2009-04-22 @ 15:23:22
Postat av: Angela

Jisses vilken snygg häst!! Och vilka fina bilder på dej å Scott!

Ha de!//Angela

2009-04-22 @ 15:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test