i VÄNTAN PÅ MATEN...

Åh vilken skön känsla!! Jag har städat. STOR städat!!
Och det behövdes.....

En annan grej som irreterade mig regält,
Var när jag kom på jobbet idag!!!
Chefen hade på något "konstigt" vis missuppfattat mig. Och strukit mig från chema idag!!!
KUL!
Inte nog med att jag hade stressigt i morse med att måla tre flickor till påskkärringar.
När man sedan åker 5 mil enkel, så jobbar man inte!!
*surt som "citron"
F..N!!!

Då åkte jag och hälsade på världens sötaste lilla ALMA!!
Och där skvälade man ju direkt då!!
Så sött.....
Man får NÄSTAN lite bäbis knoster när man ser dom små.....

Nu väntar vi på att mamma ska komma med mat.
Hon lovade att bjuda oss på påsk middag idag.
Men hon hade främmande hemma hos sig och blev därför lite sen.
Så nu är vi rent ut sagt SKIT HUNGRIGA!!!

Kommentarer
Postat av: jeanette

tack för inlägget gumman...jag läser din blogg med så ofta jag kan...tänk vad tiden går fort, minns du när vi var ute o promenerade på Fränsta med våra små?? Och nu är de 10 år...shit helt otroligt..

Glad påsk på er med...

kramar

2009-04-08 @ 19:24:41
URL: http://www.jeanettelovespaul.blogspot.com
Postat av: Mormor

O!Vilka söta påskkärringar jag fått bild på!!

Hoppas att IRMA tittade på sin blogg i går Kramar

2009-04-09 @ 08:54:10
Postat av: Sofie

Vad fick ni för god mat då? :)

2009-04-09 @ 10:47:24
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Maria

Äter ni än eller?

Passar på att önska er en Glad Påsk

2009-04-10 @ 09:51:07
URL: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test