Moi moi!!

Godmorgon.



Jag kör ju fortfarande efter Annica Dahlqvist modellen när det gäller käk.
Fett fett fett!!!!! Men oj så gott allt är.
Just nu ser vårat kylskåp ut så här:



Grädde och ost är det som dominerar våran "stökiga" kyl just nu.
Vi har en väldigt LITEN kyl dessutom i förhållande till hur många vi är i familjen.

Idag jobbar jag på Kappahl mellan 11.00-16.00
Igår var det 1780 st besökare där, när jag jobbade. Jag kan lova att det var stressigt!!!

I kväll är vi några tjejer som tänkte bada tunna i Viskan på plan.
Det ska bli nice!!
Lite rött vin och en massa surr...

I love it!!!

Här kommer en bild på våran Baretta.
(Nu ser du hur han ser ut mormor *flirt)

 
(På den här bilden så var det första gången som jag höll i honom.
 Så det syns att jag var lite nervös att han skulle ta en "smakvit" av mig.)

Han är väldigt kelig och tillgiven.
Pratar gör han också!! ....Hallå, godag, hejdå, okidoki, heej.... m.m

Valparna ska jag visa er i kväll......
Dom är så klart ur-gullig!!
4 veckor gamla.
(Dom ligger ute på blocket)

Ha en bra dag allihop.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va mysigt med tunna & vin! Hoppas ni får roligt! Vilka är ni då?



Hon/Han är verkligen frän fågeln! :)



Kram

2009-04-03 @ 08:21:57
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sofie:

Jag vet inte riktigt vilka vi blir. Men Jenny, Malin (Haralds),kanske Camilla... Vet ej.

Kom bort du också om du har tid! Runt 19-20 tiden...



Fågeln är en HAN ler



Kram

2009-04-03 @ 09:07:15
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

hello!vad är det för valpar?

2009-04-03 @ 09:15:10
Postat av: Caroline

Anonym:

Det är blandning av vit älghund och jämte.

Bara vita tikar kvar.

2009-04-03 @ 17:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test