Torsdag

FYY! Idag gick min tand sönder ÄNNU mer.....
-Skit! Vilken tråkig utgift!!
Fick tid hos Tandvården i Stöde på Måndag kl: 7.40
(Jobbig tid när man måste hinna fixa och skjutsa barnen innan det).
Men jag måste. Tanden är HALV (kindtand)......

I morse var jag till Jenny. Och vi hjälptes åt att fånga in och borsta hennes hingst,  Axel (1-åring).
Han är lite ohanterad pga Jennys tidigare tidsbrist. Men det var skoj, tyckte både hon och jag!!!
Efteråt så åt vi lunch där.
-TACK SÅ MYCKET!

Sedan bar det iväg till jobbet i Fränsta.
Det var en lugn dag idag. Inte så mycket folk i rörelse......

Jag känner för att hitta på något.

Typ sitta på ett berg en kväll och elda och prata en massa "skit" med goa vänner.

Det är ju ett berg här hemma i Ede.... det som man ser från E 14.
Kommer man ifrån Stöde så ligger det på höger sida i Ede. Det skulle ju bli så fint väder i helgen å...
Känner någon för att haka på ??? På Lördag kväll??
(kommentera gärna vad ni tycker om det)

Ha det så gott mina läsare.


Kommentarer
Postat av: Maria

Fy för tandläkaren. Det gör ont i både munnen & börsen.

Hoppas du får med dig nån på berget. Själv jobbar jag.

Tjingeling

2009-04-23 @ 19:40:36
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hoppas du får med dig nå folk på berget! Själv är jag i Östersund och förlustar mig! :-D



Kram*

2009-04-23 @ 20:50:22
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Malin. L

Halloj på dig!

Låter mysigt med berget, det var ju så trevligt sist när vi bastade, men kan tyvärr inte imorgon.

Funderar faktiskt på att ta med mig Sigrid till Lindberga på söndag, vi får försöka spana efter Scott i så fall, om vi känner igen honom.

Kram / Malin

2009-04-24 @ 22:41:38
Postat av: Mia

Det hade vart vädligt mysigt att hänga på. Men jag är ju inte hemma, som vanligt. :-(

Känns aldrig som att man är hemma numera.

Men men...

Tack för en trevlig pratstund i onsdags. :-D

Leos skor var lagomt fina när vi kom hem. hihi... Att vattenpölar ska vara så roliga?!

2009-04-25 @ 09:38:39
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

Det lät mysigt... med berget... Hoppas du får med dig någon till kvällen!

Nu är vi hemma iaf. Skönt! att komma hem till sitt eget efter så lång tid och SOLEN skiner ju! Livet är bra härligt du!



Kramar från alla oss i Stockholm till Er alla!

2009-04-25 @ 15:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test