hallå

Tjao!!

Igår kväll kom Jenny, Stefan, Lörta och Sune hit en sväng, (på cykel) *ler
Det var väldans skoj!! Vi fick oss många goa skratt.

  
 

Idag har jag jobbat.
Sedan fick jag en hemsk huvudvärk och låg och sov i fyra timmar, innan det släppte.

Har stalljouren i helgen.
Och så har jag sån tur att jag får hjälp av två av mina idoler!!!!



 
Jag longerade lite....

Men titta HÄR!!
Daniel RED!!! BRA!!

 


  

Och lilla söta Gry, hon är med och hjälper mamma och pappa hon.
Medans "världens bästa storasystrar" är hos kompisar och ska sova över där.


i kväll så har jag tvättat fyra valpar, som ska lev i morgon.
Åsså har jag tvättat lilla Jojje.
Söt-vovven!!
Han är så duktig. Tre gånger på två veckor, är allt han har gjort inne.
Trots sina 11 veckor.....

Nu kommer det nå människor och ska köpa bilen våran.
Sköööönt att äntligen få byta bil!!!

Sov gott allihop!!



Kommentarer
Postat av: Mia

oj, har ni hunnit byta bil redan?

Det är för mycket träd ivägen, så jag kna inte se. ;-)



BTW. Vad har gry för strl på kläder?

Det är nämligen som så att min mor har köpt ett par superfina shorts i strl.98 på Rea i Hudik. Men dom är ju till en tjej. Och då tänkte jag på Gry.

2009-04-27 @ 20:37:35
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test