Vårkänslorna sprudlar!

Våren i Edeforsen.
Nu är det vår på riktigt!!!





Idag har jag hunnit med en del faktisk.
Var till Helen och kollade på "mina" tidigare ankor. Och dom var stora och fina!!

Sedan var jag till Mathilda på skolan och var där fram till lunch.
Dom hade rast, Matte-lektion och lunch.
Det var intressant att se barnen på rasten, måste jag säga.
Hmmm..... Funderar lite över det jag upplevde och såg......

Sedan åkte jag hem och släppte ut valparna och utfodrade dom.

Sedan bar det vidare till Lindberga och Scott!!
Alltid lika kuuul!!
Jag hade markarbete med honom idag, i paddocken.
Det var lärorikt och svettigt!!
Sedan följde vi med Sofie och sin Fille ner till vattnet (Ljungan). För att se hur dom skulle reagera på vattnet.





Fille och Sofie

 

Som vi försökte att få till B R A bilder!!
Hahaha!
-Vid vattnet och allt (tänkte vi) *ler



-Typ uppäten!!
Hahaha!!

 



Jag är så K Ä R i min häst.
Och det blir bara starkare och starkare känns det som.
Han har lärt mig något väldigt betydelsefullt;
-Att övervinna min rädsla för hästar!! (Som kom som ett brev på posten efter att jag fick mina barn)
Och det mina vänner, bygger ett stort förtroende. Jag hoppas att våran vänskap blir långvarig.
Och att den fortsätter i samma spår som nu......


Nu i kväll så har jag vart ute och krattat och eldat på tomten.



TREVLIG KVÄLL!!

Förhoppningsvis så slänger jag in en notis här i morgon också ;o)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är synd att det inte finns nåt bra ställe att "bada" med hästarna på häromkring!Det hade varit skoj till sommaren! :)



Fina bilder :-)



Kram

2009-04-21 @ 21:59:39
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test