Vår vår härliga vår!!!

I normala fall så brukar mitt djur-fanatiska betéende växa sig starkare om vårarna....
Men nu har jag faktiskt sålt alla mina djur (känns det som). Lite tomt må jag säga.
Fast ett bättre samvete, mera tid, mindre utgifter och ett bättre humör!! Det har vi/jag fått, och det är ingen dålig början på den här sommaren.


Här är små-bäbisarna våra. Som har vuxit sig så stora att dom flyttar hemifrån om en vecka.
Alla är sålda, TACK OCH LOV!

 

 

Dom blev verkligen utspridd över Svergie.
Lyxele, Hammerdahl, Uppsala, Stöde, Mora, Vetlanda och 2 till Göteborg.


Här kommer lite bilder ifrån Midwear, butiken där jag jobbar, i Fränsta.
Det här är taget i Fredags, då barnen var med mig hela dagen, (Dom STORA flickorna alltså):

  

  

   

   

Ja, det var allt för idag!!
(Skulle kunna skriva mer, men har främmande som väntar i köket)

see you!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag ser ju vart jag bör ta min tripp nästa gång jag bör ha jeans. :-)



Men gud, va valparna har blitt stora. Jag som hade tänkt hinna med och kika på dom. Så otroligt söta!!!

2009-04-19 @ 19:26:44
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad skönt att ni fick sälja alla valpar!!!

2009-04-19 @ 21:37:12
Postat av: Kri(S)tina

Gud va dom e söööta Irma & Mathilda! Och vad du blivit smal!!! Håller träningen i sig!? Hoppas jag.... Hihi!



Trevlig butiken ser ut, stort! Kanske där man ska shoppa! =) Många kramar, vi ses i maj!



Ps. Du undrade när han fyller år 2 maj bidde det, var ju tänkt till 9:e ;)!)

2009-04-19 @ 23:23:31
Postat av: Sofie

Oj va valparna har blivit stora!! Måste kännas super skönt att fått sälja alla!



Dom ser ut att trivas Irma och Matilda på jobbet ditt ;-)



Kram

2009-04-20 @ 08:09:40
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: jennifer

hej



jag tycker bara att jag kände igen dig ifrån kappahlm sen jag hade min prao där!. hehe råkade bara halka in på din blogg av en slump.



ha en bra dag

2009-04-20 @ 14:16:33
URL: http://prettyjennifer.blogg.se/
Postat av: Angela

:) man blir ju glad av dina bilder! Fint det verkar va i butiken, va kul för dej!

//Angela

2009-04-22 @ 15:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test