Voila!

Shitt vad dålig jag har blivit på att blogga. Och framför allt på att fota och lägga in bilder. Hehe..
Men här är det full rulle!!
-Två jobb, tre barn, en häst (och en massa andra små djur), för att inte tala om städning och tvätt!!
(Bara för att uppdatera lite....)
 Nästan lite BRA när inte datorn funkade *fniss
Fast det är ju skoj också!! 
 Både datorn och allt ánnat!
hahaha!!
Säkert lika körigt i alla familjer.
Men man brukar klara av det man har tagit sig an.

Idag har jag i alla fall Jobbat i Fränsta. Sedan skulle jag hänga med mamma och Bugga i stan.
"Bugga"
Snacka om PINSAMT!!!
Jag trodde att det var Bugg för skoj skull. Men gissa vad?!!
Det var ju för guds skull BUGGKURS på HÖG nivå!!!
Och där stod vi i totalt olämpliga skor och kläder (åtminstonde jag).
Jag ville bara gömma mig i ett hörn!!
En stor ljus lokal med en spegel över HELA långväggen. Och BARA vi två som tittade på....
Oj oj oj...
(Altira)
Men nu har vi i alla fall anmält oss till nästa veckas kurs. *flirt
Me vi fick bara komma om vi hade en dans partner, pga att det redan var överskott på tjejer.
Någon kille som känner sig manad????
Vem som helst!?
Annars får jag inte börja...*snyft
Daniel vill ju absolut inte. (Trist)
-Ge mig tips brudar!!!!

Sov gott!!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hm....jag kommer faan inte på NÅN kille...typiskt!

Hoppas du hittar nån partner!



Kram

2009-04-02 @ 14:54:02
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Update please!!

2009-04-02 @ 20:48:36
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Gittan

Du får låna min man han älskar bugg/kramz

2009-04-03 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test