Annons på blocket

Rolig blocketannons om sängförsäljning
Frun ska göra om i sovrummet IGEN eftersom sängramen inte passar in längre. Den är klädd i vitt tyg, kommer från Ikea och den samlar en massa damm och katthår efter våra två katter. (Jag påpekade detta vid inköp, men vad vet jag om inredning.) Efter en tvätt av tygeländet runt stommen så krympte det och man får ta i så man får skitsmak i munnen för att det ska passa. (Och det gör det ej ändå) Man kan stå ut med det tycker jag, men igen, vad vet jag?????? Nu ska eländet ut (sängramen alltså, inte frun) och jag kan tänka mig att skänka bort eländet (igen, sängramen inte frun) Det är bara ramen som ska ut, ej skjutbanorna (madrasserna).Allt tyg är nytvättat. Eller bytes mot något kul. (OBS Ingen fru. DET RÄCKER MED DEN JAG HAR)


Kommentarer
Postat av: Mia

haha.. i höstas när vi började skolan skulle vi välja ut bra och dåliga annonser. Då hade jag den där med. Den är så rolig!

2009-02-22 @ 21:15:56
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Monke

hahaha...

2009-02-23 @ 08:43:34
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Veronica

HA ha kul,

undrar vad frugan sa?

Själv köpte jag sängar till barnen på Jysk

och de var RENA DYNGAN!!!

Blev såååå besviken,

det var i eklaminat som släppte på en gång,

jvlars skiiit för de var så fina men jag fick köpet hävt tack O lov.

Det blev IKEA ist. och nöjda barn men jag sörjer fortfarande de förra för de var assnygga.

Tragiskt bara att jysk forts.att sälja skiten,

VARNING till alla som funderar på att köpa sängen,den heter Liva.

Min bror har en likadan och den är lika kackig,

det släpper på den också.

2009-02-23 @ 16:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test