Ola!

Tänkte göra ett besök hos min käraste mormor idag, som det var jätte länge sedan jag såg.
Jag tar med Gry, som får passa på att vara ledig idag när jag är det. Åsså vill nog gärna "gammel-mormor" träffa henne.


Jag och min mormor

Ska nog även åka till min kära kusin Emelie på samma gång. Eftersom att båda bor i Njurunda.
Är så sugen på att gosa med Emelies lilla flicka!!!!


Emelie

Får se om det bjuds på några bilder senare......



Här kommer en lista som jag kopierat från sofies blogg (hennes egen lista):

Vad fick dig att börja blogga:

Det var nog just Sofie som inspirerade mig till det.
(Tidigare så var jag ju en "dagboks-tjej", så det blev inte så svårt att komma igång.)

Hur länge har du bloggat:

Sedan Februari 2007.  (Men fick ett problem med bloggen i Dec 2007 och fick radera dryga ett års tid och arbeten som jag lagt ner på bloggen. TRIST.
För där fanns även alla våra bröllops planeringar och förberedelser med. Kändes verkligen skit trist....)

Hur många läsare?

Det ser ni ju. *fniss
Pendlar...... Det beror  på hur aktiv jag är själv faktiskt.

Är du nöjd med din bloggs design/utförande?

Ja, eftersom jag har gjort den själv på bla Phs så är jag nöjd.
Tycker ju dock att det är skit kul med förändring!!

Vad betyder kommentarerna för dig?

Först tänkte jag skriva "ALLT", men vid närmare tanke så skulle jag nog skriva lika mycket utan kommentarer.
För det har blivit som ett beroende. Som att skriva i sin dagbok. Varje varje dag......
Och dom dagar jag inte skriver eller inte KAN skriva, så saknar jag det.
Men det är klart som sjutton att kommentarerna påverkar mina inlägg och vad jag skriver om!
Så SLUTA INTE ATT KOMMENTERA!!! 
Ni gör mig G L A D då!

Vad är det i en blogg som fångar DITT intresse?

För mig är det mycket bilder och spontan text!
Jag gillar dom som skriver så som man pratar.

Läser du några kändis bloggar?

Nope!!   Aldrig.

Har du något mål med ditt bloggande:

Har faktiskt aldrig tänkt tanken.
Men jag tycker att det är trevligt att kunna gå tillbaka i tiden och kolla.
Bättre än ett fotoalbum.
HÄR finns ju både text och dom mest se värda bilderna.

Ser du något negativt med bloggandet?

Sällan för min egen del......
Men visst har man stött på nå törnar ibland.
Ibland kan fel personer ta åt sig av fel saker, när man skriver ifrån hjärtat......
(Utan att rikta det mot någon alls)

Slutligen, tipsa dina läsare om EN bra blogg, bara en!!

OJ!! Ja, eftersom jag tidigare nämnde att jag aldrig läser någon annan Kändis-blogg än MINA egna "kändisar"
(eftersom det tar sån tid av ens vardagsliv) så måste jag nog säga,
min svägerska, Sofies blogg.
Många många är bra och personlig,
 men eftersom jag även är intresserad av vad hon sysslar med på dagarna (*flirt) så läser jag den alltid.
Finns även en till...... Men den är lösenords skyddad (tyvärr).

Så,  det faktiskt min första lista på bloggen, någonsin!! Hahahaha!

Dom som vill får gärna kopiera (Sa Sofie).

Ha en bra Måndag!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men GUD va glad jag blir!!! TUSEN TUSEN tack för det sista svaret!!Kiss to you!!<3



Va roligt att du kopierade listan! Hoppas fler tar efter!



Kramar!!

2009-02-16 @ 08:29:27
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Sanna (Ellenors kompis)

Så har jag hittat hit också... Jätte fin blogg måste ja ju säga. Kul med mkt färg, blir liksom extra glatt på nåt sätt. Speglar av sig i din personlighet. Får ju tacka för i Lördags, va ju riktigt kul att ses o ser verkligen fram emot den 28;e. För visst ska vi lyckas knåpa ihop nåt?

2009-02-16 @ 17:22:29
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sofie: Det var så lite så!!



Sanna: Ja det var skit kul, verkligen! Trodde att jag hade andra planer för den 28/2, men det har jag inte riktigt....(förutom att jag tror att jag har stall-jour, vilken kan göra att jag måste ta det lite lugnare...Vet inte än. Kanske den kvällen går att byta, får se)Men JAG kan i alla fall inte ha tillställningen hemma hos mig. Har inte tid att fixa. Men jag hoppas att någon annan har!!

2009-02-16 @ 17:28:37
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test