Går bra på jobbet!

Det gick riktigt bra igår på jobbet. Jag fick massor gjort. Både bords ytor, dockor och omhängningar. Åsså packade jag upp alla kläder som jag hade hela helgen på mig att göra. *skratt
Jag känner mig så inspirerad!!! (Men det gör inte min rygg!! Trodde att jag var "frisk" i den nu.....)
Så idag ska jag bara ta väl hand om ALLA kunder! *fniss

Hade knäppt en före och efter bild på front ytan, men lyckades spara den i tel minnet. Så nu vet jag inte hur jag ska lyckas få dom på minnes kortet.
Så tyvärr mina vänner, inga bilder idag.

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Kri(S)tina

Hoppas ni får en underbar helg! Kraam

2009-02-13 @ 16:36:57
Postat av: Sofie

Va KUL att du trivs på nya jobbet!



Kramar!!

2009-02-13 @ 18:22:10
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Monke

Ta det lilla lugna med din rygg!

Ha en trevlig helg!

Kram

2009-02-13 @ 18:22:45
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Bodil

Kul att du trivs på nya jobbet, men ta det lugnt och tänk på din rygg du har bara EN! kramiz

2009-02-13 @ 23:50:44
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Ankan

Kul att du börjat blogga igen :o). Man bestämmer ju själv hur mycket man vill dela med sig av. Jag tror inte att det är så många som skriver om exakt allt och lägger ut på nätet.

I kväll ska jag och Johan gå på biosupé, känns skönt att äntligen göra nått bara vi!

Kramen / Ann-Cathrine

2009-02-14 @ 13:36:15
Postat av: Mormor

Jag hade skrivit jättemycket men det bara försvann!!!!!Du vet ju att jag är nybörjare ! Nu fick jag börja om.Vill i alla fall gratulera till att Du kan behärska och ta ansvar för en affär ,det vet jag, som har gjort det i flera år,att det är ingen dans på rosor!Det är huvudsaken att ägaren och den som är anställd,alltså Du,är reko mot varandra,och det VET jag att du är.Jag önskar lycka till KRAMAR

2009-02-14 @ 16:41:26
Postat av: Sofie

Du hade gjort det skit fint där uppe Carro! Du passar som handen i handsken där!

Kram!!

2009-02-14 @ 19:15:46
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mormor

Älskade vän Du kan väl svara något? Eller hur?

2009-02-14 @ 21:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test