Min outfit idag

Hello my friends!!

Jag skulle ju hinna med att visa min outfit i morse.... Men hann tyvärr inte med.
(Jag som verkligen "snabb-engagerade" mig i att posa för ER) Hahahaha!!
-Sofie, du gillade ju min "pose look" sa du ju. **Skratt

 

Jaja, då har man bjussat lite på sina "färdigheter" idag å då.

Hur som helst så vill jag bara säga att det var SVIN kul på mitt nya jobb idag.
Jag hängde om hela dam-avdelningen.
Bara lite småfix kvar att göra där nu. Och att invänta nya varor så klart.
Fick nyckel till butiken och klara instruktioner om öppnandet. I morgon ska vi gå igenom stängningen.
Sedan på Torsdag så åker Sarah till Stockholm på mässa. Och det ska nog gå bra!
-KOM OCH HANDLA AV MIG!!!!!
Jag måste verkligen säga att det fanns många godbitar där. Bla alla accesoarer!!!!

När jag slutade så hämtade jag barnen på skola och dagis.
Och nu inväntar vi Daniel för att få äta middag tillsammans.

Sedan ska jag ut och utfodra djuren.
Och om jag hinner kanske att jag åker en sväng till stallet.

Annars finns det ju att göra ändå menar jag......*Fniss
Tvätt, städ, disk,  m.m.......
Men ibland skiter jag i sånt och gör roligare saker!!!

Puss på er alla sötnosar!!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad kul att det gick bra på nya jobbet.

Snygga kläder :-)

2009-02-10 @ 17:51:51
Postat av: Kri(S)tina

Oh, va roligt att det verkar vara så suuper på ditt nya jobb! Grattis!



Snygg pose! Men snygg är du ju alltid... tror du gått ner i vikt också... eller hur?! Kraam

2009-02-10 @ 19:57:07
Postat av: Sofie

Haha, posen är ju klockren, haha! SNYGG outfit!

Va roligt att få fixa om redan första dagen!! :)Kan tänka mig att du vart lycklig då, hihi



Kramisar

2009-02-11 @ 08:15:24
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Therese

Skitsnyggt, verkligen. Vill ha mer dagens outfit från dig så man får lite inspiration :-)

Kul att det gick bra på nya jobbet! Önskar dig all lycka! Kram..

2009-02-11 @ 14:23:58
URL: http://preffen.blogspot.com
Postat av: ella

hej!

Du ser strålande ut! är linnet från vero moda?



Ha det gott./ella

2009-02-12 @ 06:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test