Söndag morgon


Godmorgon.
Vilket underbart väder vi bjuds på idag!! Helt otroligt vackert.
Jag har vart ute hos djuren nu och utfodrat. Och då passade jag på att knäppa lite fina vinterbilder, som jag tänker bjuda på.

För övrigt i helgen så har jag sålt Mundus (Shettisen) till ett schweiziskt par i Viksjö.
Känns väldigt bra, faktiskt.
Han skulle få 4 hektar mark att beta på!! Tillsammans med EN kompis.
Dom var trevlig som tusan. Och kommer och hämtar honom nästa Lördag.


Igår kväll var jag till Stöde på Sexparty (jag "tittade på").
Linda som höll i det var skit duktig. Så till alla er som funderar på att dra igång en "sex-träff"   (skratt) så kan jag varmt rekomendera henne!!!




Här kommer dom mysiga vinterbilderna:


Taget från baksidan av vårat hus, utsikten över Ljungan.


Våran busiga Ecco som leker i puder snön.

 


En bild bara för att visa vad enormt mycket snö vi har!!


Baksidan huset igen. Kolla vad mycket räv spår på isen....
-18.5 grader idag.



Här är den kanin på gården som jag tycker "bäst" om.
Han hämtade jag i Bergsjö i somras.
Lugnast och ovanlig färg (gul).
Fransk vädur. (hane).
Ska få para till våren,
innan jag förmodligen kommer att sälja honom och dom andra kaninerna också.
Alla djur ska nog bort, förutom "inne-djuren" och Scott.
Tids nog....

Nu ska vi strax sticka på badet i Stöde med barnen.

Ha en fortsatt trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Frun

Vad skoj vi hade igår!!!

Ser fram emot den 28:e =D

Fniss!

2009-02-15 @ 09:42:23
Postat av: Sofie

Super fina biler! :)

Hoppas ni får skoj på badet!



Kram

2009-02-15 @ 10:25:29
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja det är fantstiska dagar nu. Bara att njuta.

Kul att det går bra på nya jobbet.

Tjingeling

2009-02-15 @ 11:08:29
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh, ska scott vara kvar?! Han är ju så fin!!

Skönt att ni har hittat ett bra hem till den lille också. :-)



Det är helt otroligt väder. Så fint!

Men jag är så frusen idag, vet inte vad det är, så jag har bara vart inne. Skämmas borde jag!!! :-D

Simma lugnt! ;-)

2009-02-15 @ 12:01:03
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

Äntligen kom det ett inlägg!! ;)



Fina bilder...men ser kallt ut. Brrr

Skönt med hästen, han får det säkert bra!

Hälsa tjejerna från oss! och Daniel såklart! :)

2009-02-15 @ 16:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test