Barnkläder och Linda Rosing

Åhhhhh.......
Jag tänkte innan att jag kunde med gott samvete proppa i mig en semla i kväll.
Tillsammans med min man, till kvälls-kaffet.
Men hua vilken propp-mätt-ångest jag fick ändå.....
Grädden står mig ända upp i halsen.
Vad hemskt det är att bli så mätt!!!! (Jag hade så klart ätit MYCKET ägg och bacon före...*smart)

I morgon jobbar jag på Kappahl. KUUL!
Köpte lite kläder till barnen där, i går när jag jobbade.

Till Gry:

, 590844

Det som jag köpte till Irma och Mathilda finns inte med på hemsidan.
Men Irma fick bara en T-shirt den här gången.
Och Mathilda en långärmad tröja. Rosa, vit och svart randig. Med efterlängtade rosa benvärmare till.

Dom blev såå glada!!
Dom är alltid så tacksamma. Och jag är så glad för det.
 (-Undra när tiden kommer då dom ABSOLUT vill bestämma själv vad dom ska ha på sig?)


Såg någon programmet om Linda Rosing?
Hennes jakt på kärleken.



Jag tyckte att det var bra!
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag gissar på Johan....?

Tråkigt att det "sägs" att programmet är fejk bara, att hon är tillsammans med Peter Thelenius nu! trist att få veta det innan programmet är slut! Känns som att man tittar förjäves på nåt sett...



Kram

2009-02-24 @ 21:20:24
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker också att programmet var bra :) bättre än vad jag trodde faktiskt!

2009-02-25 @ 00:14:30
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Marika

Verkligen snyggt med vikten hörru! =)

2009-02-25 @ 20:49:12
URL: http://ickalu.blogspot.com/
Postat av: Ellenor

Halloj! Har skickat sms och ringt till dig, men din telefon verkar vara av!

Jag ringde först och främst ang. Lördagen, vi har bokat bord på bykrogen och du/ni är inräknade om ni vill. Det blev så att allas respektive ville med också tillslut så vi blev ett helt gäng.

Martin spelar ju dock, så jag är "ensam" under kvällen, men jag hoppas verkligen att du vill komma, och har ni barnvakt så ta med Daniel också!



Sen hade jag lite information ang. leveransen av grejjer som bör komma på fredag! Men du kan väl höra av dig till mig? 070-5906430 el. 61435



2009-02-25 @ 20:52:51
URL: http://inlevelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test