Dom ut-lovade bilderna

Dagens "händelse"!!

Sofie övar kontakten med Scott.......

  
  

Det gick så fint. Och jag känner mig så possitiv  och full av förväntan tills nästa gång.

Och jag bara gosar efteråt...hihi

  
 

... Det var fint väder. Men kanske liiite kallt.
Just nu visar temp -24 grader. Så  N U  är det kallt!!!

Efter det så var Irma och jag till Birsta och s t o r -shoppade MAT!!
4700:- (Tyvärr är mat är både dyrt och nödvändigt)
Min morbror kom samtidigt... hihi
Jag måste få säga att han såg lite ställd ut när han tittade på vår vagn som var ÖVER-råge.... hahaha!
 -Så är det när man är stor familj, sa jag. 
Och vi storhandlar bara EN gång i månaden. Sedan små "skvättar". Typ mjölk och så....
Han var väldigt snäll som stannade och hjälpte oss att packa.
Tack Thomas!!

Sedan blev vi ju tvungna att köpa nya BILLIGA grimmor till våra två hästar också.
Jag köpte två till Scott (en i reserv).
-Hittade även skit snygga ridbyxor där!!  (önskedröm).
Och jag äger nämligen bara ett par sedan jag var 15 år  *asg
Inte för att jag rider så ofta .......*fniss.
Men det skulle vara bra att ha nu,
OM jag ska få börja rida lite på Sofies nordsvensk. (För att få tillbaka en balans)
 Och som ombyte för att slippa använda andra vardagskläder till "häst-sidan",

-Buzz
Har ni spelat det?
Om inte, så har ni gått miste om ett riktigt roligt sällskaps/fråge spel på Playstation 2.
Ywonne (svärmor) kom ner nu i kväll (hon älskar spelet) och spelade tre omgångar med oss.
SÅ KUL!!
Sedan fick hon lite massage pga sin onda rygg och axel. ...stackarn...

Här är lite andra bilder (blandat) som jag inte har hunnit visa er tidigare.

Julgransplundring på Ede skola:



  

 



  

 

Det var det......

 Nu kommer bilder ifrån skoter utflykten som vi gjorde med barnen förra helgen:



-Lyckliga skoter ägare!!

 

  

Ja, Gry i ett nötskal!
Så fort hon sitter på något med motor, så somnar hon. Hahaha!



I väntan på korv......





Det var våran tripp till Långåstjärn.

 Här visar Gry upp sitt fina halsband som hon fått av Thomas och Karin, för kompisen Sigrid.
Som här var på besök.





Det blev ett långt inlägg det här.

Men nu ska jag lägga mig och sova bredvid min älskade man, som redan sover.
Och min söta lilla dotter som alldeles nyss smög sig ner under mitt täcke (Gry) halvt sovande.... *ler
Hon har nog värmt upp det lilla utrymmet runt om sig där under nu.
Jag ska känna efter.....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ohhhh shit vilket långt inlägg!! :)

Jag hade super skoj idag, du/ni har verkligen en SKIT COOL häst! Det här ska bli hur skoj som helst (tills första benbrottet, haha)

men nu är det andra planer gällande en sak, vi kan höras i morgon om det! Tack för att jag får chansen att rida in Scott ch därmed uvecklas som ryttare!



Kram

2009-01-16 @ 01:19:53
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Monke

fina bilder!



Jätte fin häst du har :-)



Kram

2009-01-16 @ 09:21:43
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Mia

Många härliga bilder!

Å Scott är så fin! Vad ska nu Leo studera och prata med när vi går förbi? ;-)

2009-01-16 @ 11:02:13
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Jisses vilken STOR häst du har, och fin! :) Vad är det för en?

2009-01-18 @ 12:10:10
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Anonym

buzz är grymt kul. Hur vågar du rida på den där hästen? Ja, man har ju en snäll pappa =)

2009-01-22 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test