Fräscht!

Det är så sällan nu för tiden som jag tar mig tid till att fräscha upp mig själv. Trots att det egentligen ligger  HÖGT på min prio lista.
Men jag tror att det har att göra med sjukskrivning/värk m.m
Men NU så, idag, känner jag mig fräsch!!! Jag har börjat med mina promenader och gått några gånger nu.
Idag gick jag bort tll Lindberga och borstade Scott lite grann.... (svettigt svettigt)
Och nu så har jag målat naglarna (som känns som hundra år sedan) och färgat håret. Åsså rakat mig lite här och där....
Benen och så........ *fniss

Här är resultatet av hårfärgningen:



Och nagellacket:



Ja ja, det där var ju lite onödigt vetande.
Men ändå sånt som jag tycker är kul att skriva om.

See you!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ahh, känner oxå att jag skulle behöva en uppfräschning men den där egentiden är ju inte så stor nuförtiden och jag vill verkligen vara ensam när jag ska "piffa" med mig själv :)

Kan du ge mig lite inspiration tror du? ;)

Sen den där make up-en vi pratade om, när har du tid?

2009-01-18 @ 14:10:44
Postat av: Kri(S)tina

Det vet Du väl att det är oftast det "onödiga vetandet" som är mest spännande.... Haha! ;)

2009-01-18 @ 18:38:44
Postat av: Maria J

Hej härligt med en promenad man känner sig så duktig efteråt.vi hade en härlig ridtur frös bara lite på slutet. Mvh maria 

2009-01-18 @ 18:51:40
URL: http://miamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test