GOTT NYTT ÅR!!

 På förmiddagen var vi ut på promenad hela familjen,
i det strålande vackra vädret. Och det var bara -1 grad.



 
  



Kvällen firade vi med Anders och Emma ändå. *ler
Och vi hade skit trevligt, verkligen.

-3 rätters middag, som smakade utsökt!!

Och som vanligt, när vi träffas, så hade barnen det väldans roligt.

Efter middagen så kom det fler folk.

*Sofie (som hade jobbat) och Massa
*Emil
*Ywonne och Marie

 
Skål! Emma å Anders                    Ja ja ja!! Lite gos å........

 
Emmas G O D A efterätt!!          Tv spel efter maten.
-Glassbomb!!                                                 
                                                   

Barnen i full färd med påklädning.
Nu är det raket dags.....

 
Daniel och Massa               Ywonne och Marie       

 
Sofie, Anders å Emma          Ywonne, Emil och Marie      

  
                Vi          Emmas fina kaffeservis     Daniel och
                                                                         Gry     


Nu hoppas jag att alla ni där ute, 
får en riktigt bra början på det nya året!!
Och att ni kan lämna allt det som var mindre bra från -08 bakom er!
Blicka framåt, nya möjligheter!!!
  


GOTT NYTT ÅR!!
 


Kommentarer
Postat av: sadia

hoppas du hade en fin nyårsafton ;)

2009-01-01 @ 11:09:20
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja det var trevligt i går!:)

Jag försov mig i morse på jobbet, haha. Men vart bara 20 min sen som tur var!



Kram



P.S

Fina bilder, herregud vad jag gör mig bra på kort! asgarv

D.S

2009-01-01 @ 18:46:35
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test