Irmas kväll....

Men förstår ni hur gulligt det var när killarna kom!!!
Man blev ju rörd....
Dom kom med en var sin ros till Irma och Tova (små pluttarna!)



 
Mathilda, Tova och Irma    Max och David

Jag säger då det. Vilka härliga repliker jag fick höra hela kvällen igår  *ler

Dom körde skoter och var ute med ficklampor i stallet och lekte.
Spelade Buzz och sjung Singstar för kung och fosterland!!!  Hahaha

Nu blir det en morgon promenad! *flirt

P.s Ang vikten så har den minskat 1 kg nu. Wiiiiiihiii!!!!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Gulligt gjort.Kul att ha fest för ungarna

2009-01-18 @ 09:23:58
Postat av: Mia

Grattis! Ett kilo. :-D Nu börjar du väl känna dig peppad?



Gud så sött med rosorna. Där skulle kanske Joel behöva en kurs. hihi...

2009-01-18 @ 12:29:46
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

haha... näe, det var inte stängt i stöde när jag åkte. :-P



Jag är snart frisk igen. Å då.... Då ska jag med på promenader. :-D

Känns som att jag behöver nån som sporrar mig denna gång för att jag ska komma igång.

Men jag hör av mig. :-D

Du har väl samma mob.nummer än?

2009-01-18 @ 12:59:41
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: emma

svar: Jo, det är sant! Men för mig fungerar det ju inte att sola i solarium, allt som händer är att lite fräknar dyker upp och det vill jag icke! Haha! Men om DU kan bli brun i solarium så är det såklart ännu bättre, brun utan sol blir ju lätt fläckigt och så efter några dagar och då är det bara jobbigt att skrubba bort :( fast.. det är kanske jobbigt att komma iväg till ett solarium också!!? ni får köpa ett :D

2009-01-18 @ 13:05:33
Postat av: Kri(S)tina

Vilka roliga kvällar dom verkar haft! :) Du är en bra mamma!



Duktig tjej som börjat tappa vikt! Kämpa på - hej å hå!

Kram, kram

2009-01-18 @ 18:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test