Jobbig helg...

Helgen känns jobbig för att det har vart fest, soffan, fest, soffan.......
Liiiite jobbigt då när man ändå ska vara en mamma också med allt vad det innebär.
Men i Fredags tog vi med Ellenor (typ möhippa) på Olearys och åt, sedan avslutade på Daltons.
Hemma vid 03.00. Vi hade skit kul!!

Slöade igår på dagen.....
Sedan på kvällen kom Bert, Ywonne, Kenth, Marie, Benth, Magnus.S åsså V I då.
Spelade Buzz och sjöng Singstar. Det var skojjigt som bara den. Men idag.........

Och en grej till..... Magnus sov här i soffan. Vilket jag inte alls tänkte på tidigt i morse när Gry stod och sa:
-Mamma...mamma! Ha bajsat.
Ont i pannan så tittade jag upp på henne....
-OWWAAAAAAA!!!!!!! (skrek jag) Jag var bara iklädd trosor och hade täcket nere vid midjan. Och D Ä R stod Magnus (inte nykter) i dörröppningen och undrade om jag hade linc vätska!!
Ojojoj, man kan ju hålla sig för skratt. Snacka om pinsam situation (för mig).

Nu ska jag kolla efter något att äta och laga...... (Fy vad omotiverad jag känner mig).
That´s life!

Här är en gullig bild på Gry och hennes nya kläder som kom i paket ifrån Stockholm i Fredags, tack snälla Stina!!
Dom passade perfekt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har oxå varit bakis idag....:( Ni verkar ha haft en rolig helg iaf! :)Buzz är ju skit skoj!



Kramiz

2009-01-25 @ 18:03:34
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

Oj vilken helg! Då förstår jag varför hamburgare idag! Haha!



Roligt att Du la in en bild på Gry i kläderna... alltid såå roligt att se om det passar! Vilken Sötnos hon är! :)

2009-01-25 @ 18:59:40
Postat av: Maria

Ja men lite fest måste man ju få ha ibland. Var väl kul för honom att se en sån nymf....asg.

Tjingeling

2009-01-25 @ 19:01:52
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Marie S

Tack för en trevlig kväll. Kram Marie

2009-01-25 @ 19:32:26
Postat av: Maria

Ja har du ringt efter mig så har jag inte släppt micen till singstar. Blir som galen när man fått lite dricka i sig & det spelet eller kareoke kommer fram. På ett kalas lätt jag knappt ungarna sjunga.

Kan inte varit nåt viktigt jag skulle fråga om eftersom jag inte kommit på det än.

Tjing

2009-01-25 @ 20:35:05
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: ulrika

Du verkar ha haft en kul helg!

2009-01-25 @ 20:49:16
URL: http://busigapulkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test