Kalla morgon.....

FY alltså vad kallt vi har!!! -27,5 c* !!!!!!

Jag fick inte i gång bilen i kylan i morse, så barnen fick faktiskt vara hemma. Åsså tyckte jag att det var grymt kallt för att bege sig ut.... Det är ju trots det fredag också, så det händer inte så mycket på skolan idag. Dessutom kort-dag.

I kväll nu då, så kommer fyra st tjej kompisar till Mathilda.
Dom ska äta Taccos, sjunga Singstar och proppa i sig massor av snacks!!  
Det kommer att bli väldigt skojigt för dom, tror jag.
Mathilda har även köpt var sin liten överraskning till tjejerna. *ler
Vore det inte så kallt så skulle dom få köra lite skoter i morgon bitte. Men det kan ju hinna att ändra sig....
Dom ska alltså sova över här alla fyra.

I morgon är det Irmas tur att bjuda in tre vänner.
Då blev det Tova, Max och David.
Dom ska spela Buzz, äta Taccos och snacks och kanske kolla på en film.....
Grabbarna ville ju så klart köra skoter också. Men som sagt, det beror på kylan.

Så idag är det alltså bara förberedelser för helgen som står på chemat!

P.S
Inget har hänt med min vikt, trots promenaderna.
Men antar att det kanske har börjat å lagt om sig, kilona.
Börjar idag med Neutrilett till frukost, lunch, mellanmål och kvällsfika. Middagen blir som vanligt.
.........fast med mycket mera grönt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Nutrilett ger kickstarten man behöver!!!

Jag börjar äntligen se på mig själv nu att kg försvinner men så är det ju 20 kg som är borta å :-)Synd bara att det är mest rygg, byst och ansikte som tagit, magen är kvar :-(

2009-01-16 @ 09:41:05
Postat av: Kri(S)tina

Hejja hejja! You can do it! =) Värmande kramar till Er i den hemska kylan Ni har!

2009-01-16 @ 10:27:27
Postat av: Monke

Du kommer att klara det, det tar sin tid, men ge inte upp!



Kram

2009-01-16 @ 10:30:10
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har också funderat på att använda mig av måltidsersättning. Men då bara för ett mål om dagen. Jag blir så grinig utan mat. hahaha...

Håller tummarna för dig! Det borde ju hända saker snart om du promenerar varje dag?!



Va skoj med massa kompisar! :-D

Hoppas dom får riktigt skoj.

2009-01-16 @ 11:04:23
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

Han vill inte ens ha glass. Han vägrar äta allt! Jätte jobbigt är det.



Näe, jag är inte morgonpigg. Men Leo är. Så jag har ju en väckarklocka vare sig jag vill eller inte. :-P

2009-01-16 @ 12:21:59
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Kusse- Ida :)

Måste bara skriva gud va roligt för barnen! Du/ni verkar greja massvis sånt kul för dem, så roligt att läsa! Verkligen inspirerande. Jag hoppas jag blir likadan när mina små töser blir "stor" :)



Å men vikten! Hejja hejja du fixar det!! (Även fast jag förståss tycker du är så fin som du är, men jag vet, de är en själv som ska trivas o må bra!)



Många kramar från kusin vitamin!

2009-01-17 @ 19:08:35
Postat av: Mia

Vet du, den dagen var det -39 på mitt jobb! Huvva!!! L

2009-01-26 @ 07:17:42
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test