Mathildas tjej fest

Ja, nu är första barn-festen över....
Nu inväntar jag bara den andra ligan. *ler

Dom har totalt vart 6 tjejer + Gry då. Och dom har lekt så bra hela gårdagen och även idag.
Taccos, Buzz och Singstar blev det igår. Åsså Adam och Eva på film......  Massor av dricka, godis och snacks  blev det med.
När dom satt och år Taccos igår så kom Irma till mig och Daniel.
Hon sa: Lyssna på dom.... (och höjde ögonbrynen).... så fort någon säger E T T ord, så skrattar allihop!!
Hahaha!! Och JAA dom hade verkligen "TJEJ-ROLIGT"!!!!
Idag körde dom skoter. Två åkte på skotern och två på kälken bakom.



   Julia, Tilda, Jenny, Märta och Mathilda i mitten.


I förrgår klippte jag Mathilda. Och så här blev det:

  

                                         Söt va?!


För övrigt har det väl inte hänt så mycket mer idag. Jag var till Lindberga i morse med en ny grimma till Scott. Eftersom han "konstigt nog" hade lyckats dra av repet på sin tillfälliga repgrimma.
Där var Massa och gjorde stalljouren, Sofie jobbade.  Så jag mockade åt mina egna hästar och ledde ut dom när jag ändå var där.
Sedan hem och utfodra resten av djuren.
Efter det så kom Massa på kaffe.
Och Malin Larsson för frisering och sminkning. Dom skulle på bröllop.
Jag hoppas verkligen att dom får det trevligt!

Ja, en snabbpromenad blir det nu i friska luften. Innan nästa gäng kommer!!!

Kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: therese

Hon blev verkligen supergullig i håret!

kram

2009-01-17 @ 17:18:21
URL: http://preffen.blogspot.com
Postat av: Sofie

Super söta barn :)

Matilda vart super fin i håret, verkligen!!



Ang stallet så lät det nästan som att jag inte skötte mina plikter då jag har stall jouren, haha.



Kramar

2009-01-17 @ 17:22:05
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Marie

Sikken söt-tjej!

2009-01-17 @ 22:06:06
Postat av: svärmor

Vad bra hon vart i håret. Dom ser ut att vara en hög busungar!

2009-01-18 @ 09:25:22
Postat av: Sara E

SÖta tjejer. Kanske man skulle lämna kalufsen till dig, så det blev nån förändring =)

2009-01-19 @ 19:04:50
Postat av: MYYOLSSON

aw, vilken gullig liten tjejja, jättefint blev det iaf :)

2009-01-23 @ 22:32:36
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test