Media player och arbetslös!!

Okej, jag fick ge mig tillslut.
-Där rök min media player *flirt

Pga att min mormor läser min blogg. Och igår berättade hon att "Hennes dator var så konstig. För så fort hon kom in på min blogg så kom det någon bakgrundsmusik. (*ler) Så att hon inte kunde höra sitt barnbarn Gry, sjunga."

-Men nu mormor kan du väl höra?

Det har vart lite dåligt bloggande här nu ett tag.
Men igår så var mamma här, så då satt vi och surrade till kl 01.00 i natt.
Det var mysigt.....
Nu har vi nyss kommit in utifrån. Äntligen varm-väder!!!!!
Solen strålar och här är det väl +0.5 ute. Helt perfa!!!

Kl 14.00 idag så ska vi med barnen på Ede skola för den årliga Julgransplundringen.
Det uppskattas att bya laget fixar och ordnar för byns alla barn!!!
Dom bjuder på kaffe, saft och tårta.
Åsså brukar tomten komma med godispåsar till alla barn.
Väldigt skojigt!!

Ha nu en fortsatt bra dag!!

P.S Om 2 dagar så är jag arbetslös!! För första gången någonsin....

(Håll tummarna åt mig att jag ska få jobbet som jag har sökt!!!!! Wiiiiiii!!!!.
Jag ska avslöja vad det är)

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Äntligen rök musiken, hehe ;-)(tack Marianne)



Håller tummarna för att du får jobbet du sökt, inte skoj alls att bli arbetslös i dessa tider...



KRAM

2009-01-06 @ 18:24:02
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Håller tummarna för att du får det jobbet!

OM du håller tummarna för mig och mitt jobbsökande. ;-)

Näe, jag håller tummarna ändå för dig!

Kram!

2009-01-07 @ 09:17:24
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test