Tack Sofie!

Åhh!!!!  Jag är så glad och känner mig så full av ny inspiration, när det gäller Scott, min häst.!! Tack vare Sofie! TACK TACK TACK!!!!
Har vart på Lindberga idag och borstat honom och Sofie har grejat med honom i paddocken.
Det såg ut att gå väldigt fint och bra. Dom vill ju så klart lära känna varandra lite innan självaste ridningen.
Bilder ska ni få se senare idag.....
Nu ska jag och Irma till Birsta och handla mat.
Både till oss själva och djuren.
Behöver även en ny grimma (XL).

Ses sedan!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det gick ju jätte bra idag :)

2009-01-15 @ 14:16:23
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

- Äntligen har jag kommit mig iväg till ett sk postkontor (eller vad dom heter numer, lär mig aldrig) och köpt ett vadderat kuvert. Snart kommer det paket... lalalala /Kram

2009-01-15 @ 23:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test