Scott!

Egentligen så hatar jag att lägga mig mitt på dagen med Gry. För när jag vaknar igen så är jag på uselt humör.....
Fast det är så svårt att kliva upp åxå precis innan man somnar.... *ler
Känner just nu att jag inte har något tålamod med Gry´s "gnälliga" humör.

I igår så skulle jag ju rida på Scott.
Men ack  vad länge jag gruvade mig...... För att tillslut avstå.
Stackars Sofie och Massa som verkligen gjorde allt som stod i deras makt för att hästen skulle stå still så tätt intill mig som möjligt.
Hela tiden kände jag vad jag skulle göra och på vilket sätt och hur fort.....
Men det ända jag hela tiden gjorde var att tynga ner sadeln med mina armar (för att se hur pållen skulle reagera).
Vilket bara ledde till ännu mera problem.
Tillslut nyttjade jag min "valp" blick och tittade på Sofie.......
-Snälla, du kan väl.......?
 Och snäll som hon är!!!!! Vad gjorde hon inte för svägerskan sin *flirt!!
Tack tack tack!!!!!!!
Phuuuuu.... jag slapp.

Men inte idag!
Anders och Emma kom ner och skulle kolla idag.
Men då blev jag mer stressad och fick ännu mer prestationsångest.
Tillslut  hoppade Sofie upp igen (väldigt snabbt) och Anders och Emma for.
Men när hon gått en sväng och klivit av så övertalade hon mig att hoppa på.
Så jag gjorde det.
Och GUD vad skönt efteråt.
Det gick bra..... (!!!!!)

Ska bara få till mappen där jag har bilderna så ska ni få se!

Kommentarer
Postat av: My

Hej snäcka flitig du e med att av ute å gå. Har själv bestämt migf för att minst gå 10000steg per dagt och än så länge funkar det//kram My

2009-01-20 @ 18:16:02
URL: http://minfamiljmittliv.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du var såå duktig så!! :)

Tur att jag övertalade dig så du hoppade upp!

Ja lägg ut lite bilder (på dig) så läsarna får se;-)



KRAM



P.s Jag hatar oxå att sova på dagen, man känner sig hur seg som helst juh!!

d.s

2009-01-20 @ 19:18:33
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår inte... :( Är du rädd för hästen... har du åkt av tidigare... eller är det för att du har så ont... för visst har du väl ridigt på den hästen förrut? - Duktig du var iaf som utmanade dig själv! :)

2009-01-20 @ 19:21:19
Postat av: Marie

Vill se bilder!

2009-01-20 @ 23:23:11
Postat av: Kri(S)tina

...det var jag däruppe som inte vet vad som hänt mellan dig och din häst... Fattar inte ibland försvinner namnet... hmm.

2009-01-21 @ 13:05:46
Postat av: Carro!

Hej Stina: Tur att du skrev att det var du som hade skrivit om hästen, för jag trodde nästan ett tag att någon var ironisk mot mig hahaha!! Men jag förstå hur du menar. Jo, jag har visst suttit på honom. Men han är inte hanterad och utbildad. Alltså han vet inte vad saker betyder... Om han ska trava, skritta, gallopp osv.... Och jag stod på ett högt bord för att komma upp på honom. Och min stora rädsla var att om han förflyttar sig snabbt när jag är på väg över honom...ja, då slår jag väl ihjäl mig. Ghaa!! För han stod inte direkt still när man skulle upp. Så jag gruvade och gruvade mig. Och värre blev det ju så klart. Men väl uppe så är han lugn... Än så länge.

Fick du svar nu? `ler

2009-01-21 @ 21:03:48
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

Aha, dåå förstår jag! ...har väl inte hängt med i turerna kring pållen hihi!

Shit va modig du är! jag skulle aldrig ens komma på tanken att sätta mig på en sån häst! Speciellt inte om han är sååå STOR också. Dessutom är jag ju höjdrädd Haha! Kram på dig.

2009-01-22 @ 08:37:28
Postat av: MAMMA

NU PROVAR JAG EN SISTA JÄVLA GÅNG Å SKRIVA TILL DEJ.

JAG BARA FÖRSVINNER HEELA TIIN.NÅGRA KODER JAG INTE SER? WELL...BRA TYCKER JAG DU GÖR ETT BLOGGUPPEHÅLL

DU MED DINA FÖRFATTARGENER BORDE VÄL EGENTLIGEN SKRIVA EN MASSA BÖCKER ISTÄLLET FÖR BLOGGANDET..TALANG SÅ DET RÄCKER & BLIR ÖVER HAR DU JU ALLTID HAFT OOTROLIGT MYCKET AV.DÅ FÅR DU JU ETT BEHÖVLIGT GOTT KLIRR I KASSAN OXÅ..+ VARA LEDIG & SJÄLV BESTÄMMA NÄR DU VILL ARBETA.DU GÖR VAD DU KÄNNER FÖR ,PRECIS SOM ALLA ANDRA KONSTNÄRER,FÖR DU ÄR JU EN SÅN.ELLER HUR ?BÖRJA SKRIVA I NÅGOT BLOCK DU,SÅ SKA MAMMA HJÄLPA DEJ MED ETT BRA BOKFÖRLAG.

FOLK SOM VILL LÄSA DIN TEXT HAR DU JU SOM BEKANT REDAN SETT...SÄTT IGÅNG & SKRIV !JAG ÄLSKAR DEJ CAROLINE & TROR PÅ DEJ.DU ÄR EN VINNARE,MEN DU MÅSTE SJÄLV GÅ ÖVER MÅLLINJEN.KRAM MAMMA PS. TÄNK ATT JUST JAG FICK VÄRLDENS VACKRASTE/ÖDMJUKASTE DOTTER?JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DEJ,SKA DU VETA.

2009-02-05 @ 21:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test