Morgondagen/Lördag

Godkväll.
 
I dag har vi vart och kollat på bil i stan. Jag skulle verkligen vilja köra något annat än min Teherano... (It suck´s)
Vi hittade en Audi qattro som vi blev riktigt intresserad av.
Men vi ska fundera över helgen.

I morgon ska vi åka till Mathias (brorsan) och Maria tidigt.
Typ runt åtta nio tiden. Vi ska åka skoter upp till en tjärn i skogen, där vi ska grilla och fika.
Hoppas att det inte är lika kallt där då som det är här nu!!! Men vi får klä oss varmt. Tur att vi har ansiktsmasker till barnen. Hörde att det skulle bli soligt i alla fall. Sedan blev vi bjudna på middag där, det uppskattas. (Faktiskt första gången, hahaha!!!).
Åsså har vi ju inte träffats på hela julen eftersom vi har vart sjuk. Så vi har ju lite julklappar att dela ut  ;o)
Bilder kommer senare......

Det känns som en väldigt "ensam/konstig" jul på något vis för min del. Det är första gången någonsin som jag inte har träffat någon i min familj på hela julen eller nyår. Alltså självklart har jag inte kännt mig ensam, jag har ju min egna familj. Daniel och barnen. Men Mamma, Brorsan, Pappa och mormor....m.f  brukar jag ju ALLTID träffa runt julen.
Men inte i år...... -Fy för sjukdommar!!!!!

Ha en trevlig kväll alla människor!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Trevligt (för mig)att det är FLER än jag som inte bjudit på middag!!HAHA!



Ha så skoj!



Kram

2009-01-03 @ 01:44:02
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket fixerande medatt bli bjuden på mat, kan man inte laga sin egen eller??

2009-01-03 @ 04:36:43
Postat av: Anita

Oj!Jisses va gott och mysigt!Jag har varit bortbjuden på mat hela jul och nyår och tycker det är så mysigt att sätta sig vid ett dukat bord och för en gångs skull få äta någon annans mat än sin egen!Fast jag kan laga mat själv haha och gör det rätt bra ;-)



Kram!!!

2009-01-03 @ 10:46:56
URL: http://akh71.bloggagratis.se
Postat av: Mia

Jag är beroende av min släkt när det kommer till jul. En jul utan mamma och pappa, och mina bröder, är helkonstig!



Audi Qauttro är nåt ni inte kommer ångra!

Vi är supernöjd med våran gamla gröna skorv! Skulle dock behöva uppgraderas med en nyare. Men den rullar än. ;-)



vad fint du fått här inne! :-D

2009-01-04 @ 09:14:39
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Monke

Hoppas det blir bra väder idag.. vi har -21 grader...



Ha en riktig trevlig å mysig dag!!



Kram

2009-01-04 @ 09:32:23
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Carro

Sofie: Lugn, det finns många!! Hahahaha!!! flirt



Anonym: Jag brukar inte svara på anonyma kritiker. Men den här gången så tänker jag göra det. För det första måste jag beklaga din osociala förmåga att se tjusningen i att bli bjuden på middag. Det måste vara tråkigt för dom som eventuellt bjuder dig.

Sedan så har vi haft "skoj" åt att skämta med våra syskon om just den biten då det gäller middagar.

Och slutligen: Självklart lagar vi maten själva. (?????) Fast vi älskar att bjuda och få bli bjuden på middagar. Är det konstigt??



Anita: Jasså? Du kan också laga mat? fniss



Mia: Ja, blod är tjockare än vatten. Så sant!!



Jasså. ni säger att det är en bra bil... Alltid bra med ref. Vi funderar hårt.



Monke: Hallå där. Brrrr....kallt! Vi har -24 just nu. Och eldar som bara den!



Kram på er*

2009-01-04 @ 10:25:07
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: lillasyster

Nej, det jag menade var bara att han KAN och FÅR göra det om han VILL, eftersom att han har det i sina händer, men jag VET ju att han inte kommer göra det, aldrig! :') Hihi puss

2009-01-04 @ 11:29:24
Postat av: Kri(S)tina

Hälsa Matte och ge honom en bamsekram! =) från Stockholmarna haha! och naturligtvis hälsar du dinfamilj detsamma från oss...



2009-01-04 @ 11:53:18
Postat av: Moster Sussie

Jag saknar också DIG och Din familj....

Oavsett om det är jul eller inte.... :-(



Ha en bra dag med Matte och Maria. -15 grader hos mig nu. -17 för en stund sedan...



Kram-Kram!

2009-01-04 @ 11:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test