Energin flödar....

Hahaha!! En högstadie kompis som jag har på Facebook hade skrivit till mig där:

"Hej vännen. Grattis till nya jobbet! Jag kollade in din blogg lite och blev lite glad när jag läste den. Den sprudlade av din glädje och spontanitet. Kände liksom igen dig i texten, gulligt!

Jag blev så himla glad!!! Att jag når ut med mina känslor som jag ibland känner när jag skriver. För mig är det super viktigt!! Och extra roligt när någon som känner mig, kan läsa, och känna igen min passion för spontaniteten.
Jag ÄR spontan och gillar det och kommer nog alltid att vara sån!!
Hahahaha.
Antingen gillar man det eller så hatar man det.
Jag har mött ALLA åsikter om mig på vägen.... *fniss

Men för att återgå.

Vilken dag på jobbet!!
Första dagen sedan i Oktober som jag jobbar.
Å jag var nervös,
 kan jag så här i efterhand berätta.
Över att ha vart sjukskriven och inte veta hur det har pratats och spekulerats.
Om det över huvudtaget har gjorts... Men jag VET hur misstankarna brukar gå när någon är sjuk på de flesta arbeten...
HEMSKA TANKE
Man känner sig liksom "mindre värd".

Men OJ vad glad jag känner mig nu!
Över att ha övervunnit rädslan att komma tillbaka!
Och att i stället ha funnit G L Ä D J E N i att träffa alla arbetskompisar igen.
SHIT vad skoj det var. Och vilken energi det gav mig!!!
Känner mig så inspirerad!!

Och till råge på allt så skickade chefen (Sarah) på mitt nya jobb i Fränsta ett glädjande S M S förut som löd:

Har strukit 20 skjortor idag.
-Längtar efter dig!

Trevliga kvinna!! Jag längtar efter henne jag med *ler

Nu ska jag lägga täcket mellan benen och sova.
Sov gott  ni med puddingar där ute!! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mamilla

Hej på dig!



Puddingar är vi allihop!!

HAHAHHAHA!

jag vet vad du menar

Du är rolig du!

Känner mig mer som en flodko just nu, men kämpar på med att försöka gå ner i vikt.hahaha



Ha de gott

humor det har du liksom jag.

Kram marie

2009-01-28 @ 07:11:57
URL: http://www.123minsida.se/lindbacken
Postat av: Kri(S)tina

Det är verkligen roligt att det ordnat sig så bra för dig gumman! En vän till mig brukar säga; "Det blir alltid bra för bra människor" och det stämmer oftast!

Nu drar vi ivägtill sydligare breddgrader, flyger imorgon bitti! Tar med mig datorn så vi kan vara connected! Kraaam.

2009-01-28 @ 08:06:28
Postat av: svärmor

Du tänker för mycket Carro!!!!!!

2009-01-28 @ 08:36:55
Postat av: Sofie

Förstår att det ska bli skönt att komma ut i arbetslivet igen! Måste vara jobbigt att bara gå hemma.

Även fast jag i bland blir less på mitt jobb så är jag oerhört tacksam att jag har ett fast jobb att gå till i dessa tider!



KRAM*

2009-01-28 @ 08:44:25
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: -Bakeba-

Förstår exakt hur du tänker kring det där att vara sjuk mycket. Jag har själv haft oturen att åka på än det ena och än det andra vilket lett till att jag varit borta mycket från jobbet...+ att det blivit en hel del vabbande också då barnen varit sjuka. Man känner sig som en skurk i bland, speciellt då man får höra att budgeten ser illa ut pga stor frånvaro på ens arbetsplats...man tar ju åt sig direkt!



Låter som om jobbet i fränsta kommer att passa dig alldeles utmärkt!

2009-01-28 @ 13:01:42
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test