YES!! Jobb snart, kanske........


Nu är det ju så att jag har uppdaterat rätt dåligt när det gäller arbetsfronten.
Men nu ska jag försöka göra en liten kort sammanfattning....
På tisdag den 27/1-30/1 och tre dagar veckan efter det, så ska jag få jobba på Kappahl igen! Och det känns KUL och bra.
Bara en liten "grej" där som känns lite jobbig, men det står jag ut med.
Sedan vet jag inte hur det blir där riktigt......
Jag har ju mina 9 månaders "förtur" pga att dom sa upp mig. Och jag vet ju att en tjej väntar barn där och ska ha i Maj. Så OM någon extra behövs i stället för henne, så är ju jag den första som bör få frågan enligt facket. Men vad ska jag göra fram till dess????!!!
Jo, jag har faktiskt sökt lite annat. Bla en tjänst på Gina i stan, en bondgård här hemma på byn och en klädbutik i Fränsta.
Och nu är det så att jag var till Fränsta idag och träffade "Sara" som äger klädbutiken där, Midwear.
Och det kändes väldigt bra, gjorde det...... Så bra att hon ringde alldeles för en stund sedan igen och ville träffa mig igen på Måndag kl. 11.00 tillsammans med hennes man för att prata löner. Yes yes yes !!!!!
Men jag ska inte ropa H E J innan jag vet säkert. Men det känns ju possitivt i alla fall.

Ryggen: känner jag ju fortfarande av i vissa lägen. Och det gör mig så  J Ä V L A  F Ö R B A N N A D!!!!!!!
Men så länge jag tänker mig för och inte gör för mycket "böjningar" med ryggen (typ plocka grejor efter golvet) så går det skapligt. Och jag är flitig med att utöva mina övningar som sjukgymnasten gav mig.
 Och det skulle ta tid, sa han faktiskt. 
Och för mig är det enda viktiga att någonsin bli B R A. Jag vill vill vill !!!!!!!!!!!!!!!! 

(Vikt info: -1,6 kg)

Det kommer bara en bild på Scott och mig här.
För bilderna på Sofie (som hon skickade) hittar jag inte igen. Vet inte om dom aldrig blev sparad......?
Du kan väl lägga ut nån sån bild Sofie?! (på dig och Scott) 



Ha det gott alla!!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller tummarna för att du får jobbet! :)



Grattis till viktnedgången! Bra gjort!



Kam

2009-01-21 @ 21:41:25
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kram ska det stå :)

2009-01-21 @ 21:41:52
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Håller verkligen tummarna för jobbet! :-D

OCh stort grattis till minuset på vågen!

Själv skickade jag just iväg gubben efter jordnötsringar. hahaha...

Det är diet det. ;-)

2009-01-21 @ 21:43:53
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Maria J

Hoppas du får jobbet. FIN bild på dig och Scott

2009-01-21 @ 22:41:52
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Postat av: Anita

Va kul om det blir i Fränsta!Då vet du vem du kan ta dina långprommisar med på lunschrasten ;-)



Kram!

2009-01-22 @ 00:38:10
Postat av: Kri(S)tina

Va roligt med jobbet! Det blir säkert ditt! ;) och grattis till kilotappet, Duktig tjej! Sköt om dig och hälsa din fina familj! Ps. paketet åkte inte ned i brevlådan förän igår... men det kommer snart! Ds

2009-01-22 @ 08:31:44
Postat av: -Bakeba-

Åhå...håller en tumme stenhårt då för att man ska få se dig i butik i fränsta framöver!

Ryggproblem är aldrig roliga och ofta tar det låååååång tid innan man känner av en förbättring...men ger man det tid och har man tur så blir det oftast bra till slut.

Härligt att se dig på hästryggen! Antar det kändes som en storvinst då du väl kom dig upp på honom...



Ha det gott!

2009-01-22 @ 08:45:20
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com
Postat av: Mia

Är inte jobbet på midwaer bara 25%

2009-01-22 @ 08:48:35
Postat av: Marika

Grattis till viktminskningen! Fortsätt så, för nu har du gjort mig peppad också. =) Hoppas att få läsa mer om hur det går.

2009-01-22 @ 20:43:36
URL: http://mariqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test