Den som väntar få se

Tror kanske att det är dags för min Maincoon hona att föda ungar i natt.... Kira.......



Sedan så har jag haft städflickor här idag.
Maja, Irma och Mathilda!!! SÅÅ duktiga flickor!!!

  

Självklart så tjänade dom en slant var ;o)

Efteråt så åt vi jordgubbar och grädde!!



Nu ska jag sova, i min ensamhet......
Barnen är hos mamma eftersom dom är ledig ifrån fritids den här veckan. Och Daniel och jag ska jobba.
Och Daniel sover i Viksjö i natt. Jobbiga resor till och från jobb.....

...så, Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Kri(S)tina

Mysigt, man behöver lite egentid ibland. Nu skulle jag varit där så skulle vi tagit ett glas vin o fnittrat... fast å andra sidan... då hade du ju inte fått någon egentid! Haha! Kram gumman hoppas du har det bra.

2009-06-16 @ 07:11:48
Postat av: Mia

Oj, dags igen för missbäsar?

Hon vet verkligen hur man ska göra. ;-)



Den där städhjälpen skulle jag också behöva. Har noll energi.

2009-06-16 @ 21:08:43
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test