Kvällstur på hästarna

Ecco är helt galen här inne!!!!!!!
För jag rakade honom runt analöppningen när jag höll på med pälsen tidigare idag. Och förmodligen så blev det lite stickelhår där då....
*stackarn
Han kutar under sängar och under hängande jackor, medan han förtvivlat sätter sig pladask rätt vad det är.
Men i morgon är det borta......

Hade turen att bli bjuden på mat av mamma idag!
Tack snälla mamma för att du alltid ställer upp när du ser hur trött jag är, ibland.
Det betyder sååå mycket!!! Även om jag inte alltid visar det så som jag borde.... -sorry...

Sedan klippte jag Helen och hennes två pojkar.

Efter det så red Daniel och jag en sån mysig kvälls tur.
Bort till Flottarstugan.
 Solen sken och vattnet glittrade!
Synd att vi inte tog några fina bilder...:(
(Mamma passade barnen och loppisen)

I morgon jobbar jag i Fränsta.

Kommentarer
Postat av: Monke

hahaha näää vi har varit gift sen -05, men har har haft mitt efternamn, man känner sig mer gift om man har samma efternamn :-)Folk har trott att ja heter Blom i efternamn hela tin!

2009-06-04 @ 09:15:33
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: jessica

Det går nog att ordn en tid till dig på lördagen :) När passar det dig? Inte för tidigt bara så e jag glad hehehe Men vid 11? 12? Eller vad tycker du?

2009-06-04 @ 14:45:22
URL: http://nailfashionzinkensdamm.blogg.se/
Postat av: Marie

Åååååhhhh, vad mysigt det lät med ridturen...

2009-06-04 @ 22:58:57
Postat av: jess

Då har jag bokat dig lördag den 1a augusti kl 11 :D

Här kommer mitt nr 0739361522 Du kan bara messa mig ditt nr sen ifall det skulle vara något :) Kul det ska bli att få träffa dig! :) kram

2009-06-05 @ 09:38:20
URL: http://nailfashionzinkensdamm.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej på dej!

Nu sitter jag och Ante på tåget. Är på väg till Sthlm för att se på Bruce Springsteen i morgon kväll. I kväll blir det bara att ströva runt på Stockholms torg och känna lugnet!Hoppas allt är bra!Kramen och du, hoppas du får en mysig helg!

2009-06-06 @ 10:38:40
Postat av: Caroline

Monke: oj, lite ovanligt att byta namn efteråt. ler Man bara det känns okej så är det väl BRA. Jag trodde att ni gift er nyligt ja! Hahaha!!



Jess: Ja, det ska bli riktigt roligt att få träffa dig också!! I´ll be there!! :D



Marie: Ja, det var myyyysigt!



Jennie: Men lyllo er!!! Fasen vad KUUL! Bruce är en av MINA stora idoler!! Ni kommer garanterat att få roligt! Många kramar ifrån mig!! Och hörrni!: Hälsa Bruce från mig
flirt

2009-06-06 @ 12:14:00
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

Men hallå där! Uppdatera! ;)

2009-06-06 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test