Pälsvård

Ja, då var det dags med pälsvård igen då, på Ecco!
Passar på min sista lediga dag den här veckan. Han är måttligt tovig runt halsen...
(Jag har börjat haft honom kopplad i kedja på dagarna, den lilla "rymmarn").
Så det lär nog ta några timmar.
Tänkte anmäla honom till 2 st utställningar den här sommmaren (Svenstavik/Östersund och Sundsvall, båda i Augusti).
 Sedan rakar jag nog av honom pälsen över vintern, tror jag.

Blåsigt väder det är idag....
Men då torkar ju tvätten fort ute *flirt!

Tävla om en proffsig nagelförlängning HÄR !!

1a pris: Nagelförlängning med fransk manikyr eller glitter.
2a pris: Spa manikyr
3e pris: Klassisk manikyr

Hahahah! Jag gjorde ett test på Facebook om vilken frisyr man skulle passa bäst i.
Här är mitt resultat.:

Rakt, Lugg, Mörkt hår

Du ska definitivt ha Lugg och Rakt hår. Längden på håret spelar ingen roll. Men kom ihåg att om du har ett lite rundare ansikte bör du ha längre hår och om ansiktet är avlångt bör du ha lika lngt hår som ansiktet. Mörkt hår är ett måste, det är inte så många som skulle passa i det. Men på dig är det utmärkt. Ungefär som på bilden, så ska du ha ditt hår!


P.S LOPPISEN HAR ÖPPET I KVÄLL MED MER FLICK KLÄDER,
MÖBLER OCH PRYDNADER!
18.00-21.00

Och om någon behöver klippa sig eller sitt barn så finns det tider i kväll efter kl 17.00

100:-/barn
150:-180:-/vuxen


Kommentarer
Postat av: Kri(S)tina

Kan du inte komma hit o ha lite pälsvård på vår Charlie också! ;)

2009-06-03 @ 12:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test