Tråkiga blogg pausar.......

Så tar vi en liten blogg-paus igen då.....
Förmodligen över sommaren ;o)


Sommaren är kort

Text och musik: Tomas Ledin

Inte ett moln så långt ögat kan nå,

inte en droppe regn på flera dar.

Med en glass i min mun

och i sandaler av plast

går jag i solen och tänker på dig.

Ljusblåa dagar seglar förbi.

Ref:

Sommaren är kort.

Det mesta regnar bort.

Men nu är den här, så ta för

dig, solen skiner i dag.

Hösten kommer snart,

det går med vindens fart,

så lyssna på mej: Solen skiner

kanske bara i dag.

Vattnet är varm och luften står still,

jag sitter i skuggan läser gårdagens blad.

Snart är det dags för ett dopp i det blå,

få bort sanden mellan tårna och svalka min kropp.

Ref:

Sommaren är kort.

Det mesta regnar bort.

Men nu är den här, så ta för

dig, solen skiner i dag.

Hösten kommer snart,

det går med vindens fart,

så lyssna på mej: Solen skiner

kanske bara i dag.

upp


Kommentarer
Postat av: Kristina

Nämen! :(

Kraam :)

2009-06-25 @ 11:46:08
Postat av: Sofie

Känner jag dig rätt så kan du inte hålla dig HELA sommaren ;-)

Men det blir ju oftast inte lika mycket bloggande på sommaren då man är ute mycket mer & så..



Kramis* ;-)

2009-06-25 @ 17:39:23
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: ....

Neej.. :´(

2009-06-29 @ 18:34:48
Postat av: Anita

Hej!



När tösen får valpar är jag intresserad av en :-)

Har ju haft två shelties och är helt frälst i rasen :-)



Trevlig sommar allihop och stor kram!

2009-07-02 @ 05:34:48
URL: http://akh71.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test