Snabb update!

Idag (eller igår blir det nu) så fick Kira 4 ungar. Fast bara 3 som överlevde.
Den första ungen som tragiskt nog var röd (my favorite) blev jag tvungen att ta bort. Katt mamman drog för hårt i navelsträngen när hon skulle bita av den....Usch!!!!  Det blev mycket blod och väldigt otäckt....... Så himla synd. Dom röda är attraktiv och vackra. Så nu finns det 1 hane och 2 honor. Blåtabby som sin mamma. Undrar om dom får blå ögon som sin pappa (Raggdoll).

 


HELGEN

Helgen har vart GRYM!
Har haft hur kul som helst!!!!
 
Här är någon bild ifrån en av nätterna som var ...Ja...vad säger man....
Helt otroligt rolig!!
 .....Och vacker!!





Nu ska jag sova.
Natti natti!




Kommentarer
Postat av: Kristina

Fina bilder! Roligt att ni haft det bra tillsammans! :) Men vems låååånga tår..... haha!

2009-06-23 @ 09:16:38
Postat av: Mia

Åh, jag vill ha en misse. :-)

Men jag ska inte ha nån. Räcker med min tjockis som jag har. katten alltså. ;-)



Ha en underbar sommar då! :-) Om du ska ta paus menar jag.

2009-06-26 @ 09:26:54
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test