Irma och Tösen

Kolla in min lårkaka sedan förra helgen:




Vi har haft en lugn och mysig helg!
Första helgen på länge faktiskt som var helt oplanerad och lugn.....

På Fredag kväll kom Carina (Jojjes uppfödare) och hennes dotter Rebecca hit. Med alla 8 hundar. Och jag klippte Rebecca.
På Lördag så kom dom tillbaka hit. Och vi bjöd ner Maria Sandberg också,
som red in Scott, på en god National-dags-middag.
Mycket trevligt hade vi!!!

  
Flaggan skulle ju så klart i topp!
Det var ju 6:te Juni

Och så fick Irma sin alldeles egna hund tillslut.......

  


  
  

TÖSEN, som hon heter, är en 3 årig Shelti tik.
Hela grejen att Irma blev fodervärd på henne, uppkom när vi såg att Tösen hela tiden sökte sig till Irma.
Och då frågade Carina om Irma ville ha henne. Och vad tror ni att hon svarade (så klart!!) *ler
Carinas dotter Rebecca är ett år äldre än Irma. Och hon har också en Shelti tik som hon har ställt ut själv ´sedan hon (Rebecca) var 5 år.
Så i morse hade tjejerna fullt upp här ute på gräsmattan med att "ställa" hundarna. Och Rebecca lärde Irma hur man skulle göra. och jag säger bara det, -Snacka om ögon kontakt!!!!
Kolla på Irmas blogg vad hon själv har skrivit.

HÄR BJUDS PÅ FINA FLICK BILDER:
 *FLIRT








För övrigt så har vi magsjuka.
Jag, Gry och Mathilda har spytt.
Det är bara Daniel och Irma kvar........
Hoppas dom hinner före skolavslutningen!!!

Have a nice day!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUUUUD va söta dom är tjejerna!

Va snällt av Carina, med hunden. Har inte fattat att det är av henne du köpt nakenfisen! ;)

Hälsa Irma att jag skrivit i hennes blogg! och hälsa hela familjen såklart! kramar från oss i Stockholm.

2009-06-07 @ 22:46:37
Postat av: K

2009-06-07 @ 22:46:52
Postat av: Kri(S)tina

Haha! bra det går! Tur att jag ska gå o sova nu! Det är jag som kladdat där ovan! Hehe! Sov Gott!

2009-06-07 @ 22:47:58
Postat av: Carro

Nej jag kanske glömde bort att säga att det vara åt Carina jag är fodervärd till Jojje. :o)



Vad fint du skrivit i Irmas blogg. Nu blir hon nog glad. `ler



Kram!!

2009-06-08 @ 05:18:21
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men vad trevligt att Irma har en sheltitik!

Du vet ju att en jättemysig kille finns här uppför backen :) Full stam har han ju också....

Kanske Tösen & Kotten ska träffas?

2009-06-09 @ 08:02:50
URL: http://skruttebang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Magsjuka nej det är inte kul har själv det nu! Mina 3 barn har också det. Förresten hälsa lycka till med Tösen till Irma!

2009-06-09 @ 14:47:21
Postat av: yvonne

Gud vilken söt hund,förstår att Irma vart förtjust!Dom är ju så söta ilag.

2009-06-09 @ 19:17:36
Postat av: sonja

Heej Carro=) Hoppas att allt e bra med dejj och familjen=) Måste bara få säga att du har dom söötaste tjejerna!!! Kram Ps.(vu kommer väl ihåg att jag har en grabbbusler) Kram påre å snart så syns vi i huset=)

2009-06-14 @ 23:25:37
URL: http://sonjanasstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test