Korsetter. Hallelulja!!

Jag måste säga att jag har blivit löjligt beroende av mina två korsetter som jag köpte till vårat bröllop.
Dom är så suveränt bra att dölja ringen som alltid vill göra sig till känna ovanför byxlinningen.
Och när man älskar kläder (som JAG gör, vilket inte är någon hemlis) så lider man verkligen över den där jäkla "ringen".
Så nu har jag funderat på att hitta någon ny, "snyggare" korsett. Och KOLLA vad jag hittade!!!! :)



Den tyckte jag var både annorlunda och AS COOL!!!
Med dragkedja fram, förstärkt tyg, bågar och snörning bak.
-Hallelulja!!

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Mia

Köp köp köp!!!

Frågan är dock om du kommer få ha den på särskilt länge! ;-) hihihi...

Jadu, tävlingarna. jag har haft ett tävlingsuppehåll ett tag nu. Men va fasen, ungen behöver ju kläder tänkte jag nu. :-P

Den lilla skiten har snart växt ikapp mig. Vilket å andra sidan inte är speciellt svårt. Två äpplen hög...

Det är inte ofta man ser er som sagt. Men nog tusan tycker jag vi kan ändra på det. :-)

Såg ju att ni hade fått hundvalpar. Får man komma och kika?

2009-03-29 @ 21:28:30
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Caroline

MIA:

Klart att ni ska komma och kolla! I morgon är jag ledig (Måndag)

Sedan jobbar jag hela veckan. Och då kommer jag hem så sent...... Men annars till helgen. ;o)

2009-03-29 @ 21:39:01
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

SKITSNYGG! :)

2009-03-29 @ 23:38:01
Postat av: mamma

Jomen nog var väl den Ok.

Tack för ALLT DU GJORT TILL MIN STORA DAG ! Min Älskade

Caroline.Kramar

2009-03-29 @ 23:52:17
Postat av: Bodil

Den var ju jätte cool =) Men är det speciellt bekvämt med korsett?? Iaf så tycker jag det är roligt att du bloggar lite igen! Ha en bra dag! Kramizar

2009-03-30 @ 09:38:17
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh, att jag missade ditt svar.

Men i helgen är jag och Leo hemma själva. Så vi kanske tar en tur på racern neråt och ser om ni är hemma. :-)

2009-03-31 @ 09:30:02
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test