Måndag igen ;o)

Idag "var" min lediga dag. *ler
Men den blev fullspäckad!! Fast det var bara roligt!!
Har klippt Anders. Blekt och färgat och klippt Helen. Och klippt Jenny. Hahaha!!
Nu är kl rätt så mycket. Men jag hinner nog med att rida en sväng också tror jag....
Ska sticka nu. (Tack Helen för hjälpen med tvätten *flirt)

Jag har förresten gjort en röd slinga på mig själv också.
 Men det krävde några blekningar först kan jag säga. ...Suck...

  

Det blev inte riktigt den intensiva rödfärg som jag hade tänkt mig. Men den blev ju RÖD i alla fall.

Stackars Naima, våran tik med valpar. Jag tror att hon har lite problem med digivningen.
Det var Jenny som upptäckte att hennes juver var så hårda och att hon flåsar.
 För jag tyckte att valparna lät så mycket om sig....
Så nu har jag tvingat henne att lägga sig med dom så att dom får suga ur. Och hon såg ut att tycka det var skönt.
Men nu är det nog dags igen....

Ha en underbar dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Kri(S)tina

Snyggt! Du e modig du ;) Hur mycket har du gått ned i vikt nu...? det syns verkligen att något har hänt...

2009-03-30 @ 14:23:23
Postat av: Monke

Å VAD SNYGGT!!!

2009-03-30 @ 19:01:10
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Mia

Snyggt!

Så hade jag på gymnasiet. :-D Svart med riktigt knallröd lugg. Luggen var ju lika lång som håret.

Jag gillar de färgkombinationerna.

Men nu har jag blitt en tråkig "gammnucka". haha...



Åh, vet du. Jag har en liten filur som behöver klippas. Tar du dig an så små med myror i brallan? Han ser ut som en dalmas i huve!

2009-03-31 @ 09:27:55
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det är skit snyggt med det där röda! Du passar i det!

Tack för idag! :)



KRAMAR!

2009-03-31 @ 12:34:12
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: yvonne

Snyggt!! Det blir mera "liv" i håret med lite slingor

2009-04-01 @ 08:14:46
Postat av: Helèn

Tack själv!!

2009-04-01 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test