Nu ni!

...är jag riktigt på G igen för bloggning!

Men varje gång jag har tänkt göra ett kort inlägg så blir det ett långt. Hahaha!!
Men nu ska jag samanfatta mig KORT över den gångna tiden.

*Jobbet i Fränsta går galant! I love it!!

*Jobbar på Kappahl ibland. Och det känns riktigt inspirerande med variation!

*Scott har tyvärr blivit halt (tyvärr när man kommit igång), pga av att han förmodligen sträckte en muskel i bakbenet, då han lyckades vända sig i en liten spilta. Men han hade grimskaftet kvar (mellan benen, med böjt och spänt huvud!) Tack och lov att det bara blev en sträckning. Man har ju hört värre skräckhistorier!!!
Men nu har han nog snart fått vilat klart.
Ska rida på Måndag igen, tänkte jag.

*Mamma Kerstin fyller 50-år!!! Shitt!! IDAG!!!!
Jag tänkte i morgon...... bara för att festen är då. Nej, nu måsta jag ringa och gratta henne.... Ojojoj!!

....
paus......

*Åh hon var i Strömsund!!
Hoppas att hon hinner att röja hemma innan vi alla (25 st) kommer i morgon!
Jag och Maria ska fixa all mat och dukningen. Brorsan och Daniel står för att uppehålla henne medans.

*Vi har fått en Kakadua!! En gultoffsad! Hur kelig och mysig som helst. 30 år gammal! SOM JAG! Hihihi!!

*Naima, Daniels vita älghund, fick 9 st valpar för tre veckor sedan. 6 vita och 3 grå.
Men en fick avlivas, så 8 st finns nu. SÅÅÅÅ jäkla söta just nu. Busar och skäller och morrar. Oj vad det går undan med deras utveckling.

*Eccos och Daniels bravader läste ni nog om i ST för tre veckor sedan. Men dom har mått bra efter det tidiga badet i Ljungan.

 Nej, nu ska jag skölja ur hårfärgen och göra mig klar för jobbet i Fränsta, Midwear!
Vi ses nog senare i kväll! Då bjussar jag nog på lite bilder också!

Bye bye!!

Kommentarer
Postat av: vera

Hejsan! Det var länge sen man hörde ifrån dig, men det har hänt en hel del hos er på sistone. Bara jag hittar tiden så vill jag gärna komma och hälsa på er, är såå nyfiken på valparna och så kanske jag får hälsa på hästen. Det låter så kul och jag saknar det så ibland. Jag beundrar dig som hinner med allt!Hos mig har det varit lite mycket på sistone, mormor gick bort i söndags och jag har alltid stått mormor så nära så det är en stor tomhet fastän hon hade åldern inne. 96, tänk om man får uppleva så många år..Oj vad långt detta inlägg blev. Hälsa Kerstin grattis så mycket på hennes stora dag och hoppas ni får en trevlig fest. Kram.

2009-03-27 @ 19:57:16
Postat av: Marita

Grattis till jobbet i Fränsta, gratta Kerstin från mig. Kul att hon fått valpar, vem är pappan? Då har ni och göra nu då? Ha nu en trevlig fest hos Kerstin. Hälsa hela familjen. KRAM PÅ ER

2009-03-27 @ 21:06:29
Postat av: Kri(S)tina

Hälsa ett STORT GRATTIS till Kerstin på hennes

50- årsdag! från oss i Stockholm!

Hoppas ni får en trevlig fest!



Kraam

2009-03-28 @ 11:44:09
Postat av: Caroline

Vera:

Men OJ!! Jag beklagar verkligen Ingrids död. Och jag VET hur nära din mormor du stod.... Tragiskt. Men som du själv har kommit till insikt med; Hon levde ett långt och ärefyllt liv!! Och nu får du tänka på alla fina stunder som du hade turen att få dela tillsammans med henne! Jag ska komma förbi dig någon dag!

Kramar gumman!!



Marita

Men HEEJ!! Vad kul att du hör av dig! Nu var det länge sedan man såg dig. Jag hoppas att du mår bra där nere i Svergie. Hörde att du snart tänkte komma upp hit. Vad roligt!! Hoppas att man hinner å träffa dig då! Om inte annat så tänkte jag ta mig en sväng neröver nu snart. Så då kanske vi kan träffas!??



*Kri(S)tina:

Hallå där din lilla spaniorska! ;)

Jag har nog följt din blogg ända tills jag blev utan dator. Men nu är den igång igen.

Du har verkligen fått färg! Snyggt!

Jag ska hälsa mamma. Och jag hälsade Mathilda ifrån er också!

Hälsa hela din fina familj ifrån mig med! Så hörs vi.

Kram!

2009-03-29 @ 20:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test