Igår Ons

Jobbade först på Midwear, ( 9:onde dagen i sträck).
Sedan fick jag främmande av Stina och Hannes. Det var roligt!!
För Mathilda, Gry och Daniel hade aldrig träffat Hannes. Och Stina hade aldrig träffat Gry.
(Stina, är alltså min tidigare "styvmor", mina små-syskons mamma.)
Hon hade köpt silverhalsband till barnen, med deras månads sten, i en liten skyddsängel. Jätte fina.

  

Gry och Hannes.......

Sedan kom mamma hit. Och då fick jag sms av Sofie att hon ville att jag skulle komma bort en sväng.
Så då passade mamma barnen och både jag och daniel åkte iväg till Sofie och Massa ett tag....(-Tag??)
Eftersom jag kobbade idag så tänkte vi inte bli så länge.... Två små jäger och 2 drinkar. Sedan hade kl SPRUNGIT iväg till kl 02.00 
Då kom mamma och hämtade oss.
 -Tack Sofie och Massa för en mycket trevlig kväll!!

 
  

ja, mina vänner.
Det var allt jag orkade blogga om idag.
Är SVIN trött!!! 
Har jobbat på Kappahl idag (10:onde dagen) och ska jobba på Midwear i morgon och på Lördag.
På Lördag ska vi även på dop, på dagen kl 13.00. Samma tid som jag stänger butiken. Så jag får skynda mig!!!
På kvällen då, middag hos Leif och Helena.
Jag längtar!!!
SÖNDAG LEDIG!!!!!

Godnatt, sov gott!!


 

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack själv för att ni kom, det var super trevligt!!



haha, vilka bilder, att man aldrig kan skärpa sig ;-) Hihi**



Kram

2009-05-22 @ 13:07:22
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Jösses som du står i!!!

2009-05-23 @ 12:07:00
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Angela

Hej!

Du är duktig som jobbar så mycket, det gör du bra!

Jag tycker de e jättekul att du fått tjänsten på Esprit! Det är du verkligen värd efter allt slit på 2 klädaffärer! Jag hoppas verkligen att jag ska kunna titta in å handla av dej framöver :) kanske har råd med nåt iaf ;)



Ha de fint, vi ses!//Angela

2009-05-23 @ 14:26:54
Postat av: erika

hej caroline!:) glenn ringde till er i torsdags tro jag det var, men du skulle jobba så blev inte att vi kom. men det jag tänkte höra är om du är hemma på fredag & vill fixa mitt hår?:) har bal med klassen på kvällen.

2009-05-23 @ 21:42:21
URL: http://erikaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test