Här fyllde Gry 3 år! 15/11

Vår lilla 3-åring!!!



Med sin nya docka..... (dockor, dockor, dockor.....=)

  

Idag ska Irma och Mathilda få följa med mig till jobbet i Birsta.
Jag skulle egentligen vara ledig idag.
Men dom andra två tjejerna är sjuka.
Så jag åker in och öppnar till en vikarie. Och då stannar jag bara till kl 12.00.
Å det kan ju bli lämpligt för tjejerna att bara gå i huset i 2 tim, tänkte jag.
Sedan är det Vaccination för Mathilda kl: 13.15 på skolan.
Rätt eller fel?
Hur ska man veta....
Men man litar ju på det ansvar som läkare tar, när dom gör ett sånt här beslut.

Trevlig dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Mia

Snacka om lyckligt födelsedagsbarn! :-D



Jag ansökte om HP. Men fick avslag. Överklagade, men beslutet kvarstod. Så ska jag vara hemma innan så blir det FP. :-(

OM man inte blir sjukskriven förståss. Men min kollega blev blånekad sjukskrivning av försökringskassan. Läkaren ansåg att hon behövde sjukskrivas, men FK sa blankt NEJ! Så hon fick vara hemma utan någon ersättning. Så jag vågar liksom inte chansa heller.

2009-11-18 @ 19:03:58
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Kristina

Söta lilla Gry! Hoppas hon hade en fin födelsedag! Kram till er alla

2009-11-19 @ 19:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test