Mån 8/11

Vilket ståhej innan det gick att logga in här på "Blogg.se" idag...*putt

-Men nu så!! =)

Idag har jag förgyllt dagen med att torka apelsinklyftor i ugnen.
Som jag sedan ska använda till att deckorera Gran/En-ris kransar med, till Julmarknaden i Bölom.
 Den 28/11



Tänk att man verkligen kan vara så här glad och lycklig över och på ett jobb, som jag känner mig!!
Helt otroligt!
I morgon Tis är jag ledig.
 Men eftersom jag nu har jobbat 8 dagar i sträck, så känns en s t ä d n i n g helt i sin rätt!!
Hemmet får inte växa igen pga jobb!

Jag ska ta lite bilder på mitt jobb och mina arbetskamrater någon dag. Så att ni får se vilka jag skriver om när jag känner mig så GLAD!
Vilka människor att få jobba med....<3

Idag köpte jag jeans leggins och ett deadem till Gry. Till hennes födelsedag.
15/11
Samma dag som barnens farbror fyller år och min "närstående" kusin.
Men allt brukar lösa sig.
Ens barn går ju givetvis först...
Jag har även köpt en otrolig docka till henne.
Med känslan av äkta skinn!
Åsså en "Polarn o Pyret" -klänning och byxor.





Ha nu en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va roligt att du trivs på ditt nya jobb!

Måste vara en överlägsen känsla!

Kommer in och handlar av dig så fort jag får råd :)



Kram**

2009-11-10 @ 15:48:33
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: vera

Hejsan!

Vad kul att du trivs så bra. Jag vet att du passar perfekt för jobbet och en bonus är ju att du verkar ha så bra arbetskompisar:)Kul att du tagit upp skrivandet igen! Vi måste hitta på nåt snart igen, om inte annat lär jag väl komma in och hälsa på dig på jobbet-man är ju lite då och då i Birsta och shoppar:)Ha det så bra. Kram

2009-11-10 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test