Mitt jobb

Godmorgon!

Halsen värker.....
Nej, längre ner än i halsen. Åsså tjock hosta. Men bara på morgonen och kvällen.
Jag hoppas att det går över.
Övriga familjen är tack och lov friska!!

Igår fotade jag lite av det sortiment som vi säljer i Zizzi butiken.
Allt i strl: 42-56
Här kommer det:

 
Våga - smycken


Glitter och
Glamour toppar!
Skinn tights på bordet. =)

 
 

Idag är äntligen min Chef, Nana, frisk igen. =)
Så nu återgår allt till det normala igen.
Skööönt!!!
Jag har fått ihop MÅNGA timmar den här månaden....

Jobbar 11-18 idag.

´Hoppas att ni skaffat er en sån Lördag som ni vill ha idag!
K R A M <3<3

 

Toppen som jag bär är jätte skön! Och finns i 3 färger.
399:-
(Jeans detaljer)





Kommentarer
Postat av: Sofie

Den svarta glitter toppen såg snygg ut!! :)

2009-11-21 @ 09:38:26
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ojoj va fin du är gumman! <3 Love U

2009-11-21 @ 11:32:00
Postat av: Anna-Maria

Åhhh...ser att det måste ha varit LÄNGE sedan jag var in i butiken. Måste nog dit snart :-) finns ju så mkt fint!!!

Hoppas det halsonda och hostan ger med sig och att du håller dig kry....ha det gott!!

2009-11-21 @ 18:19:49
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh va fin du är kussen! Där i butiken passar du utmärkt kan jag tro! :)

Hoppas ni mår fint!

Kramar!

2009-11-22 @ 18:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test