Trött....

Typiskt!
Nu när man fått tillbaka inspirationen till att fortsätta skriva, vad händer!? JOO, V I R U S!!
Faan!!
Tur att jag har en underbar liten bror som jobbar på Siba i Stockholm.
Han ska hjälpa mig att fixa allt, över tel. Vilken utmaning!
Måste radera hela skiten och programera om alla *billiga* program.

Känner mig t r ö t t i hela kroppen....
Jag har jobbar först 8 dagar i sträck. Och enda dagen där i mellan som jag var ledig så,

*Mockade jag stallet

*Borstade och klippte 3 st långhåriga kaniner

*Städade akvariet (vilket är riktigt tungsamt)

*Tog reda på 5 överfulla tvättkorgar med REN tvätt

*Tvättade 5 maskiner och hängde

(lagade mat)

*Slutligen städade jag (damsög & torkade) hela huset, utom Grys rum, som jag inte hann med...:(

Och sedan jobbade jag igår igen 9.00-20.10.
Idag fortsätter jobbet...

Det är skit roligt, det är inte det.
Utan jag är trött! SLUT!
Ont i halsen, öronen och täppt i näsan....
Önskar att jag bara fick en enda ensam dag att sova ut på.
Skulle behöva det nu....

Men i helgen så börjar Fredag med ett smink party hemma hos mig 18.30.
Någon som vill komma?

Lördag händer det grejor som jag inte törs skriva om här än...
(Ifall personen läser)

Och på Söndag fyller Gry 3 år!
Lill hjärtat!

Och Anders fyller 36 år (tror jag) då.

Måndag (då jag egentligen är ledig) Jobbar jag på Midwear.

MEN TISDAG LEDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HA DET GOTT ALLA FINA MÄNNISKOR


Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj oj vad du jobbar! Och tjänar slantar! Hihi*

Snacka om att vara effektiv då man är ledig! :)



Vi ses på söndag då lilla Grysan fyller 3 bast.



KRAM**

2009-11-12 @ 09:42:25
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: -bakeba-

Ja jag kan förstå att du känner dig slutkörd och trött...som förälder har man ju lite dubbla jobb med allt vad det innebär.

Du får försöka ha en riktigt lugn och "ego" tisdag och unna dig extra sömn då för att ladda batterierna.

Ha en trevlig helg!!

2009-11-13 @ 05:53:46
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com
Postat av: Marie

Du måste ta det lite lugnt när du är ledig och hämta kraft. Kul att du trivs på det nya jobbet. Ha en trevlig helg. Kram till Gry som fyller år, kramar även till de stora tjejerna.

2009-11-13 @ 10:43:29
Postat av: Kristina

Tisdag. SOOOOOV! Människa! Kram



och grattis kramar till Gry and the big girls

2009-11-13 @ 13:02:23
Postat av: maria engberg

ja du trött är vi dom flesta men det beror nog mest på det förbannde vädret eller vad säger du? Förkyld är man med på kuppen ja stackars oss:) ha ha ha

2009-11-17 @ 14:01:36
URL: http://cookielokki.bloggagratis se
Postat av: Mia

Jisses! Du har ju inte en endaste minut över. :-o

Hoppas datorn blitt frisk nu!

OCh att du mår bättre!

Man får väl säga grattis till Gry i efterskott!

Tiden går så fort med de små.

2009-11-17 @ 23:41:47
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test