Vårt hem

Åhh vilken lön jag ska få i December! Jag längtar!
Efter att ha känt sig som fattig jon...
Det var minst 6 månader sedan jag klippte mig. Men nu GOSSE!! Har jag bokad både klipp-tid och Nagelförlängning!

Jag har gjort om en spegel som jag köpte i Furu för 80:- på Erikshjälpen.
Här är det färdiga resultatet:



Vit med spegelmosaik ifrån Panduro.
Jag blev nöjd.

Här är lite andra bilder på vårt hem...
(som det tragiskt nog ser ut just nu)
Vi har fått dela av vardagsrummet för att alla tre barn ska få var sitt rum.
Så vi har alltså våran säng i vardagsrummet.
Tack IKEA för fjäderupphängningarna ni säljer!!!

   

Ähh! Nu gick det inte att ladda upp mer foton på den här jäkla virus-datorn!!

Men ni fick ju se lite i alla fall.
Det jag önskar att jag hade råd med. Är väl den Indiska stilen på "sovrummet".
*Ett fint glittrigt överkast i olika färger från Indiska.
*Fina hängande tak lyktor.
*Och färgade drapperier/gardiner med paljetter och sånt!
Men framöver kan det nog bli så =)

Barnens kvällsdopp igår kväll....<3



Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test