Barnen säljer jultidningar

HEJ MINA TROGNA LÄSARE!!

I dag började mina barn att sälja jultidningar. :o)
Jag tycker att det är skit bra att dom lär sig tjäna ihop sina egna slantar redan som barn.

För att få lära sig lite om vad ordet "uppskatta" betyder.

Men tyvärr så svajade Irmas mod en aning, när dom skulle knacka dörr....
Dom cyklade 6 km, men vågade sig bara in till 2 st...
-Smågryna!!
Så jag skjutsade dom med bilen en timme nu i kväll.
OM någon av er vill handla av dom, så är det väldigt enkelt!!
Gå bara in på den HÄR länken och kolla i Jultidningen.

Eller: www.jultidningsforlaget.com

Bestäm vad du vill ha, och skriv ditt namn och din beställning HÄR på min blogg.
Så skickar eller kommer vi hem med tidningarna lagomt innan jul!
Då skulle barnen bli glad.
Dom försöker ju få ihop till en dator!!
Ni ska få följa hur det går för dom HÄR.

Hoppas att någon vill att dom kommer hem till er, eller gör en beställning via
mig på bloggen.

Natti allihop....


Kommentarer
Postat av: Maria

Jultidningar sålde jag oxå när jag var liten. Kanon för barna att tjäna lite pengar sedan är det ju bra premier oxå. Tyvärr så handlar jag jultidningar & från världsnaturfonden av mina syskon barn. Fast jag ska kolla vilka dom säljer för & säljer dom inte samma så tittar jag förbi.

Tjingeling & sov gott.

2009-09-03 @ 22:14:08
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Sofie

Faster Sofie kan köpa en bok hon ;-)

2009-09-03 @ 22:35:34
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Synd att jag redan har handlat av fyra ungar.

Har tyvärr inte råd med mera nu. :-( Ibland önskar man att man kunde handla av alla som kom och knackade dörr.

2009-09-06 @ 21:36:38
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test