Godmorgon!

Vart får jag energin ifrån?
Jag som har kännt mig helt matt en längre tid......
Kan det bero på fullmånen, som någon skrev till mig på Facebook...??

I går när jag kom hem ifrån jobbet så putsade jag två fönster och strök och satte upp gardiner i ett av dom.
Och nu på morgonen så har jag satt upp i det andra.
Det är SÅÅ SUPER SKÖNT att vara morgon pigg och att vara aktiv redan på morgonen.
Man får mycket gjort, snabbt.
 Åsså kan man slappna av på eftermiddagen.

Ikväll blir det surströmming hos Jonas och Helen.
Tydligen många som kommer....

KUL!

Men för oss blir det lugnt. För i morgon har vi massor att göra!

*Bla fixa älgpasset, där jag ska sitta nästa helg.

* Gratta mormor i Njurunda....

m.m


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du Carro, fundera aldrig mer över det!!! Vi är såååååå lika, du o jag, vaknar tidigt!!!

kramiz från faster

2009-09-08 @ 17:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test