Jag har fått en medryttare!<3

ÅHH Vad skoj!! Jag är sååå GLAAD!!!!

Igår kom Lina, 16 år, ifrån Torpshammar.
Hon ville prov rida Scott, för att eventuellt bli min medryttare.
Alltså rida honom MINST två dagar i veckan.
Och hon föll PLADASK!
YES YES YES!!!!!<3
Lina red härifrån upp till Anna-Lena Edins bana.
Där hon provade honom lite lätt i trav och galopp.

(Han är ju oriden i 2 1/2 mån... *samvetet!!!)

Så för inte första gången, har försäljning vart på tal.....

-Men nu, om det här går bra.
 Och jag kan lösa det övriga också på ett bra sätt, så känns det här absolut bäst!!!!
Jag förklarade hela situationen för tjejen,
om mig och Scott och alla mina tankar.
Och hon förstod mig.
 Hon sa att den tiden hon fått vänta hemma på gården, medan jag hämtade barnen.
Så upplevde hon honom väldigt Social och persolnlig.
Och det är ju just DET som gör att jag ÄLSKAR honom SÅÅÅ mycket!!!
Så nu håller jag tummarna.
Både på att ridningen kommer att funka bra
och att jobb och ekonomi löser sig för mig :o)



 

Härligt!
Jätte gullig tjej, som för övrigt läser till Brandman på gymnasiet.
Och jag tror verkligen på det här!!

Hon erbjöd sig att mocka stallet och utfodra hästarna dom kvällar i veckan hon red honom.
Kanon bra!!!

Nu är det bara hovis som ska kontaktas igen. För skor.

Idag är sista lediga dagen innan en veckas jobb.
Och jag ska börja med att skjutsa barnen till skolan. Sedan sola på stödehuset.
Efter det ska jag nog putsa fönster.

Ikväll kommer älgköttet hem!!
Då blir det fullt upp!!

See you!


Kommentarer
Postat av: Maria

Å lagom lång är hon oxå! :)

2009-09-17 @ 09:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test