Moa!!

Hello!

Jag jobbar med en ny design hit till bloggen. Men det var så länge sedan, så det går lite trögt att minnas hur det var man gjorde överallt.

Idag blir det jobb! Jag gillar verkligen chemat som jag har fått! Det gör att jag verkligen känner mig laddad när det är dags att gå på passen!!

Konstigt..... Undra om mina kaniner har åkt på någon sjukdom, eller om det är dåligt hö, eller om maten är för stark, eller om burarna blev för instängda....??? För i morse låg det 2 kaniner döda i burarna... :((
Inte av samma raser heller.....

Igår bakade jag en super god kaka!! Kokostoscakaka.
Det var som en kladdkaka med knäcksmak på överdraget! GRYMT GOD! Jag frös in allt, IFALL man skulle få oväntat besök. Men det var LÄNGE sedan nu.... Förstår inte.....

Ha en bra dag i solen, ni som är ledig!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja du, oväntat besök är man inte bortskämd med :S

Kakan lät god! Har nog inte testat den varianten nån gång tror jag.



Tråkigt med kaninerna....:(



KRAM

2009-09-03 @ 08:38:32
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test