Jakt snart!!

Hello everybody!!!

JAG ÄR LEDIG!!! tJOhooOO!!!

Tänkte börja dagen med att visa er lite bilder på
"passet" som jag ska sitta på nu på Lördag:

Före (fast det var tippat så vi reste det):



Under arbete:

  

Under tiden lekte barnen.....
Oj oj oj vilken fantasi. Dom hade dataskärm (;o)), mat, husdjur, olika rum, m,m


 
  
 

...Gry t o m GÖMDE en STOR snigen i FICKAN för stora systrarna!! Ghaa!!
Men roligt hade dom!!

FÄRDIGT:



Naima var också med:

 



Mamma är också på jakt.

Det här var vad dom sköt i hennes jaktlag i går:





Inte illa må jag säga!!

Men HUUA!! Inte är det något som jag skulle vilja möta
  i skogen till helgen i alla fall!!

Nu ska jag duscha, sedan skjutsa barnen på skola och dagis.
Och själv dra till tandläkarn för att "rycka" en tand IGEN!

Wish me luck!!

KRAAM!!


Kommentarer
Postat av: Moster Sussie

Underbara skogsbilder! Inte avis ett dugg...flirt.

Med facit i hand så har det ju gått ganska hyfsat, så här långt.

Vad spännande att K:s jaktlag fått en "bjärn", det visste jag inte...

Kram på dig så länge! Hoppas att du får ha några riktigt underbara jaktdagar! (Man behöver inte fälla något för att vara på jakt, det vet du...) ;-)

2009-09-12 @ 23:24:36
Postat av: Matilda

Gud vad jag saknar er och sötungarna! Jag är hemma tills på tisdag, i morgon kväll tänkte jag komma ner om jag hinner och orkar. Ska till syrrans lägenhet i morgon så jag får se hur jag mår efter det, men jag behöver nog tänka på annat och få krama om er!



Puss och kram

2009-09-14 @ 02:37:18
Postat av: Maria

Hundarna var lite fundersam i fredags, speciellt Ecco men till slut kom han ut till oss på gräsmattan.

Hur har det gått för dig i helgen?

Tjing

2009-09-14 @ 16:23:15
URL: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test