Vin, vikt och jakt

Shitt vilken morgonpigg dotter vi har!!

 <3 <3 <3 <3 <3.........

Idag känns det himla skönt att jag inte hade nåt vin hemma igår kväll.
För nu är jag trött! Men har gott samvete.
Åsså var det bra för vikt kämpandet också!
 - 3 kg sedan 3 veckor tillbaka. Då tandvärken var som värst!!! Jag kämpar med promenader och har dragit ner kraftigt på onyttig kost.
D31P

Idag jagar Daniel.... Jag vill också....
Men jag ska jobba i 3 timmar. Undra om jag ska lämna barnen hos mina svärföräldrar eller om dom ska få följa med... Gry är väl den som gör att jag tvekar på att ta med dom.

I morgon ska JAG jaga! NICE!!!!

Ha en underbar helg!



Kommentarer
Postat av: -bakeba-

Åhhh :-)

Man får gratulera till ditt minus!

Måste nog försöka mig på att hitta motivation liknande din....förvisso ska jag ju jag fuska lite iom med min operation men....heja heja !!

2009-09-24 @ 20:41:08
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test