Hello!

Ja mina vänner. Vilket vackert väder det har varit idag.
Själv har jag jobbat inne i Birsta city huset. Men jag vill inte påstå att det var mycket folk.
Alla var väl ute i solen. Utom jag...=(
Som tjänade en massa pengar!! =))

-Oj! En sur dotter som plötsligt smäller i dörren...

Hur som helst, så har jag hittat allt till min utklädnad som kvinnlig Indianhövding.
Fjäderskrud, frans jacka, mocka chaps, mockasiner och vandrarkäpp...
Sedan ska allt utsmyckas med läder remmar, fjädrar och pärlor....
Så som håret, käppen och byxorna/chapsen.
För att inte tala om Negro krämen jag har köpt!
Ojojoj vad brun jag ska vara....


Daniel ska vara Cowboy.
Med Hatt, Boots, jeans (skulle vilja hitta ett par chaps till honom också... Någon som lånar ut??),
Pistolhölster + pistol, och skjorta å väst!
Åsså har jag köpt lös polisonger och mustasch...

*skratt

(Har jag berättat att Magdalena Forsberg också ska på festen? Vi är 70 pers) ;)

Givetvis visas bilder HÄR efter festen...

Kanska även under förvandlingen.... 

Johanna (Daniels brors dotter) har lovat att vara Babysitter!
ALL Kärlek till henne!!!

Trevlig Söndag kväll!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som det vankas dunderkalas. :-D

Fasen va skoj.

Vill verkligen se förvandlingen. hihi...

2010-04-12 @ 08:16:30
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Carro

Hmm... Chefen läser min blogg. Och vill inte att jag lägger ut några offentliga bilder... Jag måste acceptera det. :)

2010-04-14 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test