Kvalitetstid med familjen är guld värt!!

UNDERBART!

Först orkade jag inte....
Sedan såg jag att det regnade....
Men tillslut hade jag en vän som sa: -Vi kan gå bara en liiiten sväng.

Och så blev det!!
En kvällspromenad i kväll, efter jobbet.
 Till sällskap hade jag Jenny!
Stackars henne som fick höra mig surra "Nonstop"
-typiskt typiskt mig.... =)

Jag hann tyvärr inte träffa min man i kväll. Han sov när jag klev in genom dörren.
Och i morgon sover jag när han kliver ut...
Så är våran vardag, oftast.
Men för att det ska stämma för barn och djur, så blir det bäst så.
Varannan helg då jag är ledig, är våran H E L I G A tid med varandra.
Jag Daniel och barnen...

Just därför låter jag nästan aldrig våra barn göra något med kompisar då.
Utan det är "familjetid"/kvalitetstid.
Annars har vi ingen sådan.
=(

Nu är det sängen som väntar!
Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det bästa som finns är just den : Kvalitetstiden = Att få vara tillsammans, den är Guld värd. Och man kan bara få vara... Utan å städa.

Kram på er !!!

2010-04-10 @ 08:08:53
Postat av: Mia

Hur mår ni nere i granngårn?

2010-04-10 @ 09:03:30
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jo tack Mia. Nu är vi friska! Så skynda er och kom innan vi blir sjuk igen, Hahah. (peppar peppar)

2010-04-10 @ 19:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test